Опубліковувач

Projekt „Moja szansa na zatrudnienie”

Firma 7 Cubes Sp. z o.o. w partnerstwie z Forum Aktywności Społecznej realizuje projekt Moja szansa za zatrudnienie" nr FEMA.08.01-IP.01-03EP/24 na terenie RWS województwa mazowieckiego (Region Warszawski Stołeczny obejmuje m. st. Warszawę i 9 okolicznych powiatów: grodziski, legionowski, miński, nowodworski, otwocki, piaseczyński, pruszkowski, warszawski zachodniwołomiński).
 

Projekt Moja szansa za zatrudnienie" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zawodowych na Mazowszu Działania 8.1 Aktywizacja społeczna i zawodowa programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

 
Główny cel projektu:
podniesienie aktywności społeczno-zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia 40 osób dorosłych, pozostających bez zatrudnienia, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujących na obszarze RWS w okresie 01.01.2025 r.-30.11.2025 r., poprzez skorzystanie ze zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w projekcie, skutkującego:
  • poprawą sytuacji społecznej,
  • uzyskaniem kwalifikacji zawodowych,
  • podjęciem zatrudnienia,
  • poszukiwaniem pracy.

Nabory na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 03.02.2025


Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa do dnia 03.02.2025 r. do godz. 1800 prowadzi nabory na trzy wolne stanowiska urzędnicze:
  1. Główny specjalista ds. energetyki w Wydziale Realizacji Inwestycji - link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8783/glowny-specjalista-ds-energetyki-wydzial-realizacji-inwestycji

     
  2. Podinspektor / inspektor ds. sportu i zdrowia w Wydziale Inicjatyw Społecznych - link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8780/podinspektor-inspektor-ds-sportu-i-zdrowia-wydzial-inicjatyw-spolecznych

     
  3. Podinspektor / inspektor w Punkcie Obsługi Mieszkańców "Przystanek Pruszków" w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców - link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8782/podinspektor-inspektor-w-punkcie-obslugi-mieszkancow-przystanek-pruszkow-wydzial-spraw-obywatelskich-i-obslugi-mieszkancow

Załączniki

Główny specjalista ds. energetyki - Wydział Realizacji Inwestycji
Główny specjalista ds. energetyki - Wydział Realizacji Inwestycji.pdf 1151 KB
Podinspektor_Inspektor ds. sportu i zdrowia - Wydział Inicjatyw Społecznych
Podinspektor_Inspektor ds. sportu i zdrowia - Wydział Inicjatyw Społecznych.pdf 886 KB
Podinspektor_Inspektor - Punkt Obsługi Mieszkańców Przystanek Pruszków - Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców
Podinspektor_Inspektor - Punkt Obsługi Mieszkańców Przystanek Pruszków - Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców.pdf 763 KB

Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP

Informujemy, że uległo zmianie wyszukiwanie ofert pracy zgłoszonych w danym urzędzie pracy.
Modyfikacja nastąpiła w wyniku wdrożenia przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zmodernizowanej pod względem technologicznym i dostosowanej do standardów stron w domenie gov.pl - wersji Centralnej Bazy Ofert Pracy.

Zachęcamy do zapoznania się z krótką instrukcją wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP.

Załączniki

Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP
Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP.pdf 463 KB

Nabór na wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 31.01.2025 r.


Informujemy o naborze na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Obsługi Urzędu, prowadzonym do dnia 31.01.2025 r. przez Starostwo Powiatowe w Pruszkowie.

Ponadto, poszukiwani są również kandydaci do prac związanych z Kwalifikacją Wojskową (4 osoby).
Zgłoszenia należy składać również do dnia 31.01.2025 r.

Linki do ogłoszeń:


W załączniku zamieszczamy ogłoszenia.

Załączniki

2025-01-21 WO.1.2025 nabór
2025-01-21 WO.1.2025 nabór.pdf 1089 KB
2025-01-21 KW.1.2025 kwakifikacja wojskowa
2025-01-21 KW.1.2025 kwakifikacja wojskowa.pdf 775 KB

Praca w Norwegii


Ogłoszenia o przyjęciach do służby w Policji w 2025 r.


Informujemy o przyjęciach do służby w 2025 r. w Komendzie Stołecznej Policji oraz w jednostkach organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji.

Zapraszamy na stronę: https://rekrutacja-ksp.policja.gov.pl/wpd/rekrutacja/44192,INFORMACJA-O-NABORZE-W-KOMENDZIE-STOLECZNEJ-POLICJI.html

Nabór ws. stażu od dnia 20.01.2025 r. (FP)



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków dla pracodawców zainteresowanych organizacją 3-miesięcznego stażu dla osoby bezrobotnej oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę, bezpośrednio po jego zakończeniu.
Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 miesiące, na co najmniej połowę etatu.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 20.01.2025 r. do odwołania w sekretariacie (pokój 128, I piętro).

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

 

Załączniki

Wniosek ws. organizacji stażu (2025)
Wniosek ws. organizacji stażu (2025).pdf 275 KB

Nabór na trzy wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 27.01.2025 r.


Informujemy o naborze prowadzonym do dnia 27.01.2025 r. przez Starostwo Powiatowe w Pruszkowie, na trzy wolne stanowiska:
  1. podinspektora, inspektora lub głównego specjalisty w Zespole ds. utrzymania dróg i infrastruktury drogowej w Wydziale Inwestycji i Drogownictwa (1 etat),
  2. inspektora lub głównego specjalisty w zakresie inwestycji drogowych (2 etaty).

Link do ogłoszenia:
https://bip.powiat.pruszkow.pl/dokument,iddok,12900,idmp,95,r,o


W załączniku zamieszczamy ogłoszenie o naborze.
 

Załączniki

2025-01-20 WID.1.2025 nabór 3 etaty
2025-01-20 WID.1.2025 nabór 3 etaty.pdf 1570 KB

Studia podyplomowe - nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie studiów podyplomowych finansowanych z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 
w terminie: od 20 stycznia 2025 r. do odwołania.

Wszelkie informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania"

Załączniki

Wniosek-studia podyplomowe
Wniosek-studia podyplomowe.pdf 287 KB
Oświadczenie pracodawcy - studia podyplomowe
Oświadczenie pracodawcy - studia podyplomowe.pdf 269 KB
Regulamin-studia podyplomowe
Regulamin-studia podyplomowe.pdf 316 KB

Szkolenia indywidualne FP - nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 
w terminie: od 20 stycznia 2025 r. do odwołania.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Załączniki

Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne
Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne.pdf 448 KB
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu.pdf 267 KB
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu.pdf 204 KB
Regulamin - szkolenia
Regulamin - szkolenia.pdf 600 KB

Nabory na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 9 i 10.01.2025


Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa prowadzi nabory na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Realizacji Inwestycji:
  1. Główny specjalista (ds. robót drogowych) - do dnia 10.01.2025 r. do godz. 1400
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8638/glowny-specjalista-ds-robot-drogowych-wydzial-realizacji-inwestycji)

     
  2. Główny specjalista - do dnia 09.01.2025 r. do godz. 1600
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8640/glowny-specjalista-wydzial-realizacji-inwestycji)

     
  3. Główny specjalista - do dnia 10.01.2025 r. do godz. 1400
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8639/glowny-specjalista-wydzial-realizacji-inwestycji)

W załączeniu zamieszczamy ogłoszenia o naborach.
 

Załączniki

(1)Główny specjalista (ds.robót drogowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025]
(1)Główny specjalista (ds.robót drogowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025].pdf 572 KB
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 09.01.2025]
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 09.01.2025].pdf 378 KB
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025]
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025].pdf 505 KB

Nabór na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 15.01.2025


Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa do dnia 15.01.2025 r. do godz. 1600, prowadzi nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor/Główny specjalista w Biurze Rady Miasta.

Link do ogłoszenia:
https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8688/inspektor-glowny-specjalista-biuro-rady-miasta

W załączeniu zamieszczamy ogłoszenie o naborze.
 

Załączniki

Inspektor_Główny specjalista - Biuro Rady Miasta [do 15.01.2025]
Inspektor_Główny specjalista - Biuro Rady Miasta [do 15.01.2025].pdf 487 KB

Staże - wstrzymanie naboru wniosków z dn. 18.11.2024 (FP)


Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 18.11.2024 r. zostaje wstrzymany nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu.

Staże


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - styczeń 2025 r.


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 
  1. Bezpłatne webinarium Biznesplan w zarysie" - 21.01.2025 r. godz.: 1000-1300.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.
 
 
  1. Bezpłatne webinarium Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 22.01.2025 r. godz.: 1000-1300.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.
 

 
Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 

Nabór na wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 10.01.2025 r.


Życzenia Świąteczne i Noworoczne


Nabór na dwa wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 13.12.2024 r.


Informujemy o naborze prowadzonym do dnia 13.12.2024 r. przez Starostwo Powiatowe w Pruszkowie, na dwa wolne stanowiska:
  1. podinspektora, inspektora ds. ewidencji finansowo-księgowej lub głównego specjalisty w Zespole ds. utrzymania dróg i infrastruktury drogowej w Wydziale Inwestycji i Drogownictwa,
  2. inspektora lub głównego specjalisty w zakresie inwestycji kubaturowych lub drogowych.

Link do ogłoszenia:
https://bip.powiat.pruszkow.pl/dokument,iddok,12807,idmp,95,r,o


W załączniku zamieszczamy ogłoszenie o naborze.
 

Załączniki

2024-12-03 WID.5.2024 nabór 2 etaty
2024-12-03 WID.5.2024 nabór 2 etaty.pdf 1587 KB

Nabory na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 16.12.2024


Nabór na dwa wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 11.12.2024 r.


Nabory na wolne stanowisko w CUW - do 09.12.2024


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - grudzień 2024 r.


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 
  1. Bezpłatne webinarium Biznesplan w zarysie" - 11.12.2024 r. godz.: 1000-1300.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.
 
 
  1. Bezpłatne webinarium Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 12.12.2024 r. godz.: 1000-1300.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.
 

 
Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 

Dni Otwarte dla Pracodawców od 2 do 6 grudnia 2024 r.


Pracodawco!
Zapraszamy do Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie na Dni Otwarte od 2 do 6 grudnia 2024 r.

Potrzebujesz pomocy w poszukiwaniu kandydatów do pracy?
Zgłoś się do naszych pośredników pracy i doradcy EURES.

Sprawdź, jak Urząd może wesprzeć rozwój Twojej firmy poprzez dofinansowanie na utworzenie nowego stanowiska pracy, staże, prace interwencyjne oraz Krajowy Fundusz Szkoleniowy.

Zachęcamy także do skorzystania z indywidualnych konsultacji w zakresie pomocy w dokonaniu niezbędnych formalności przy zatrudnianiu cudzoziemców.
 
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 22 770 20 49.

Dni Otwarte organizowane są w ramach Dni Pracodawców 2024.


Zapraszamy do udziału w godzinach obsługi interesantów:
  • poniedziałek 8:30-16:30,
  • wtorek - czwartek 8:30-14:30,
  • piątek 8:30-12:30.
Centrum Aktywizacji Zawodowej w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, wejście C, I piętro.
 

 
 

Nabór na wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 06.12.2024 r.


Fundacja Aktywizacja - praca dla osób z niepełnosprawnością


Informujemy, że Fundacja Aktywizacja pomaga osobom z niepełnosprawnościami w podnoszeniu ich kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych oraz w znalezieniu pracy lub jej zmianie.

W ramach realizowanych projektów oferuje ona m.in.: 
  • szkolenia, 
  • pomoc w nalezieniu zatrudnienia  
  • dodatki finansowe dla osób utrzymujących zatrudnienie,  
  • pomoc specjalistów. 

Fundacja wspiera w usamodzielnieniu i poprawie jakości życia osoby z niepełnosprawnościami. Jest to możliwe dzięki zintegrowanym działaniom aktywizacyjnym, zmianie postaw otoczenia oraz wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. 

Masz orzeczenie o niepełnosprawności?
Myślisz o podjęciu lub zmianie pracy?  

Napisz / zadzwoń do FundacjI: 
tel. +48 509 251 322 
tel. +48 789 204 167  
e-mail: warszawa@aktywizacja.org.pl  
www.aktywizacja.org.pl/aktualnosci/ 

Facebook: Fundacja Aktywizacja Oddział w Warszawie. 
Warszawa ul. Chałubińskiego 9/9A  (wejście od ul. Nowogrodzkiej)


Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display