Zgłoszenia pracodawców na XI Powiatowe Targi Pracy do 09.05.2025 r.

Print Drukuj

Pracodawco, czekamy na Twoje zgłoszenie na XI Powiatowe Targi Pracy tylko do 09.05.2025 r.!
Wyślij deklarację uczestnictwa na mail targipracy@puppruszkow.pl

Kontakt tel. 22 770 20 45 lub 22 770 20 49.

 
Serdecznie zapraszamy!

Załączniki

Deklaracja Targi Pracy 2025
deklaracja Targi Pracy 2025.pdf 316 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Działalność gospodarcza

Print Drukuj

Załączniki

Regulamin przyznawania dofinansowania na podjęcie działalnosci gospodarczej 2025
Regulamin przyznawania dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej.pdf 523 KB
wniosek 2025
wniosek FP 2025.pdf 949 KB
Instrukcja wypełniania tabeli w części D formularza
Instrukcja wypełniania tabeli w części D formularza.pdf 159 KB
Identyfikatory Gmin
Identyfikatory Gmin.pdf 73 KB
Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych
Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych.pdf 67 KB
Rozliczenie dofinansowania 2025
Rozliczenie dofinansowania FP 2025.pdf 547 KB
Oświadczenie dot. podatku VAT składane do rozliczenia po 12 miesiącach prowadzenia działalności gospodarczej
Oświadczenie dot. podatku VAT składane do rozliczenia po 12 miesiącach prowadzenia działalności gospodarczej.pdf 208 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w sprawie przyznania dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej - EFS+

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w trybie konkursowym o przyznanie osobie bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej w oparciu o projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.
Projekt jest skierowany do 8 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie należących do przynajmniej jednej z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osób młodych w wieku 18-29 lat (przed ukończeniem 30 roku życia);
  • osób długotrwale bezrobotnych;
  • osób w wieku 50 lat i więcej;
  • osób z niepełnosprawnością;
  • kobiet.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 19.05.2025 r. od dnia 23.05.2025 r.

Maksymalna wysokość środków, o które można wnioskować nie może przekroczyć 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia.
We wniosku wnioskowana kwota dofinansowania powinna być podana z zaokrągleniem do pełnych złotych.

Urząd zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ograniczeń w specyfikacji zakupów, dotyczy to kwoty i przedmiotu zakupu, w przypadku wskazania wydatków niezwiązanych z działalnością, kierując się racjonalnym i efektywnym wydatkowaniem środków publicznych.

 

Wniosek należy wypełnić czytelnie bez pozostawiania niewypełnionych rubryk/ punktów, jeżeli któraś z pozycji wniosku nie dotyczy Wnioskodawcy należy wpisać: „brak", „nie posiadam", „niewymagane".

Niedopuszczalne jest jakiekolwiek modyfikowanie lub usuwanie elementów wniosku – dopuszcza się dodawanie stron.

Wniosek powinien być trwale połączony uniemożliwiając wysunięcie się którejkolwiek strony.

Wniosek przed jego złożeniem nie podlega konsultacji.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 (do 23.05.2025r do godz.13.00) lub przesłać drogą pocztową. W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Informujemy, iż przed złożeniem wniosku należy udać się do doradcy zawodowego (pokój nr 130) w celu uzupełnienia załącznika numer 5 niniejszego wniosku.
Każda osoba zainteresowana złożeniem wniosku o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej przed jego złożeniem musi mieć przygotowany Indywidualny Plan Działania (IPD), a także ankietę-diagnozę umiejętności cyfrowych i kluczowych dla zielonej transformacji tj. umiejętności cyfrowych oraz niezbędnych w zawodach związanych z usługami zdrowymi i opiekuńczymi oraz potrzeb szkoleniowych lub walidacyjnych.

O przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej mogą ubiegać się osoby bezrobotne zgodnie z obowiązującym Regulaminem wprowadzonym zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie z dnia 20.02.2025 r.

Szczegółowe informacje dotyczące naboru wniosków można uzyskać: pod numerami tel.: (22) 770 20 27, (22) 770 20 44.

Wnioski i regulamin do pobrania poniżej oraz w pokoju 129.


Definicje według EFS+
Osoba długotrwale bezrobotna – jest to osoba pozostająca bez pracy, gotowa do podjęcia pracy i aktywnie poszukująca zatrudnienia nieprzerwalnie przez okres ponad 12 miesięcy (>12 miesięcy) w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.

Osoba młoda w wieku 18 - 29 lat – osoba, która może przystąpić do projektu do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin.

Osoba w wieku 50 lat i więcej – to osoba kwalifikująca się do projektu od dnia, w którym przypadają 50 urodziny.

Osoba z niepełnosprawnością – osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2123).​​​​​​

Załączniki

wniosek 2025
wniosek FP 2025.pdf 949 KB
Regulamin przyznawania dofinansowania na podjęcie działalnosci gospodarczej 2025
Regulamin przyznawania dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej.pdf 523 KB
Rozliczenie dofinansowania 2025
Rozliczenie dofinansowania FP 2025.pdf 547 KB
Identyfikatory Gmin
Identyfikatory Gmin.pdf 73 KB
Instrukcja wypełniania tabeli w części D formularza
Instrukcja wypełniania tabeli w części D formularza.pdf 159 KB
Oświadczenie dot. podatku VAT składane do rozliczenia po 12 miesiącach prowadzenia działalności gospodarczej
Oświadczenie dot. podatku VAT składane do rozliczenia po 12 miesiącach prowadzenia działalności gospodarczej.pdf 208 KB
Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych
Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych.pdf 67 KB
Informacje o publikacji dokumentu


02.05.2025 r. - Urząd nieczynny

Print Drukuj



Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.05.2025 r. (piątek) Urząd będzie nieczynny!

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 1/2025 z dnia 13.01.2025 r. - dzień ten jest dniem wolnym od pracy dla pracowników, w miejsce przypadającego w sobotę 03.05.2025 r. Święta Konstytucji 3 Maja.

Informacje o publikacji dokumentu


XI Powiatowe Targi Pracy

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie zaprasza pracodawców, przedsiębiorców, agencje zatrudnienia, firmy szkoleniowe i inne instytucje do udziału w XI Powiatowych Targach Pracy - 20 maja 2025 r. od 10.00 do 13.00 w Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie, przy ul. Gomulińskiego 4. 

Więcej informacji: tutaj

Informacje o publikacji dokumentu


Międzynarodowe Targi Pracy „With EURES to Europe!” we Wrocławiu

Print Drukuj

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy zaprasza na Międzynarodowe Targi Pracy „With EURES to Europe!” we Wrocławiu - 15 maja 2025 r. (czwartek) w godz. 09:30–14:00 w Tarczyński Arena Wrocław.

Ofertę targową zaprezentuje ok. 100 wystawców z Polski oraz Europy - przedstawiciele polskich oraz zagranicznych pracodawców, partnerów i instytucji rynku pracy, doradcy zawodowi i doradcy EURES z Polski oraz z Czech, Estonii, Austrii, Niemiec i Słowenii.

Program wydarzenia i szczegóły na stronie:

https://eures.dwup.pl/aktualnosc-356-miedzynarodowe_targi_pracy_with_eures.html

Informacje o publikacji dokumentu


Życzenia Wielkanocne!

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Europejski Dzień Pracy Online pn. „Boost Your Career with EURES 2025”

Print Drukuj

Boost Your Career with EURES 2025 – ICT i Biznes

Szukasz sposobu, aby dotrzeć do międzynarodowych talentów, by Twoja firma mogła się dalej rozwijać? To wydarzenie jest dla Ciebie!

Data: 5 czerwca 2025 ​​​​Online – bezpłatny udział!

Dołącz do grona pracodawców z całej Europy i:

  • ​​​​​​​Znajdź wykwalifikowanych kandydatów z sektorów ICT i Biznes
  • Zwiększ rozpoznawalność swojej marki na europejskim rynku pracy
  • Skorzystaj ze wsparcia doradców EURES na każdym etapie rekrutacji

Nie przegap tej okazji, by wzmocnić swój zespół i odkryć nowe możliwości rozwoju!

Zarejestruj swoją firmę już dziś: https://europeanjobdays.eu/.../boost-your-career-eures-2025

Wydarzenie organizuje sieć EURES z Polski, Irlandii, Estonii, Francji, Niemiec, Hiszpanii oraz Holandii.

​​​​​​​

Załączniki

Informacje techniczne Boost Your Career with EURES
Informacje techniczne Boost Your Career with EURES.pdf 194 KB
Newsletter Boost Your Career with EURES 2025
Newsletter Boost Your Career with EURES 2025.pdf 181 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne FP - wstrzymany nabór wniosków

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, iż od dnia 17 kwietnia 2025 r. wstrzymany zostaje nabór wniosków o skierowanie na szkolenia indywidualne finansowane ze środków Funduszu Pracy.

W związku z powyższym wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.

Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne EFS+ wstrzymany nabór wniosków

Print Drukuj



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, iż od dnia 17 kwietnia 2025 r. wstrzymany zostaje nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych  w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych.

W związku z powyższym wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.

Informacje o publikacji dokumentu


Staże - nabór wniosków od 03.02.2025 (EFS+)

Print Drukuj



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)", dla pracodawców zainteresowanych organizacją stażu na okres od 3 do 6 miesięcy oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę po jego zakończeniu. Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres co najmniej 3 miesięcy.

Projekt zakłada skierowanie do odbycia stażu 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 03.02.2025 r. do odwołania w Sekretariacie (pokój 128, I piętro) .

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

Załączniki

Wniosek ws. organizacji stażu (2025)
Wniosek ws. organizacji stażu (2025).pdf 282 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - kwiecień 2025 r.

Print Drukuj


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 

  1. Bezpłatne webinarium Biznesplan w zarysie" - 15.04.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 
 

  1. Bezpłatne webinarium Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 16.04.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 

 

Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 
Informacje o publikacji dokumentu


Zmiana koncepcji prezentowania na portalu EURES informacji o krajowych i regionalnych rynkach pracy państw członkowskich UE/EFTA (LMI)

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Kampania "Przeciwdziałanie handlowi ludźmi"

Print Drukuj

Nie pozwól zostać ofiarą przestępstwa handlu ludźmi! Pamiętaj zawsze możesz prosić o pomoc!

Informacje i kontakt dla ofiar zostały udostępnione na stronie EURES eures.praca.gov.pl w zakładce Przeciwdziałanie handlowi ludźmi (działania informacyjne przeciw handlowi ludźmi w ramach Krajowego Planu Działania sieci EURES w Polsce w 2025 r.).

Załączniki

Handel ludźmi - ulotka
2025Handel_ulotka_PL_.pdf 1740 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy EFS+

Print Drukuj

 

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach pomocy de minimis w oparciu o projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.

W ramach ww. projektu wsparciem mogą zostać objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie znajdujące się w trudnej sytuacji na rynku pracy, tj. osoby w wieku 18-29, długotrwale bezrobotne, z niepełnosprawnością, z niskim wykształceniem*, kobiety oraz osoby, które ukończyły 50 lat.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 03.03.2025 r. do odwołania.

Maksymalna kwota refundacji wynosi 6 krotność przeciętnego wynagrodzenia.

W ramach refundacji zakwalifikowane zostaną tylko wydatki niezbędne i bezpośrednio związane z wyposażonym lub doposażonym stanowiskiem pracy.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 lub przesłać drogą pocztową.

W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Wnioski należy składać w sekretariacie tut. Urzędu pok. 128 lub przesłać pocztą .

Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są:

Załączniki

Wniosek wyposażenie_doposażenie 2025 r.
Wniosek o refundację kosztów wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 702 KB
Regulamin dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025 r.
Regulamin dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 609 KB
Oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań 2025
Oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań 2025.pdf 382 KB
Zgłoszenie oferty pracy
Zgłoszenie oferty pracy.pdf 39 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - FP

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie informuje, że w ramach prowadzonego naboru wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach pomocy de minimis ze środków Funduszu Pracy wnioski będą przyjmowane 

do dnia 09 kwietnia 2025 roku włącznie.

W związku z powyższym wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - EFS+

Print Drukuj

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie informuje, że 

do dnia 09 kwietnia 2025 r. włącznie 

będzie prowadzony nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach Projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.

W związku z powyższym wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.

Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne szkolenia w dziedzinie logistyki

Print Drukuj

Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki w Grodzisku Maz., oferuje bezpłatne szkolenia dedykowane dla osób pracujących w branży logistycznej lub chcących się przekwalifikować.

W miesiącu maju odbędą się m.in. szkolenia:

  • „Nowoczesne technologie identyfikacji produktów” 30 godz.
  • „Nowoczesne systemy zarządzania magazynem”  30 godz.

Szkolenia mają na celu podwyższenie kwalifikacji. Uczestnik na koniec szkolenia otrzyma Branżowy Certyfikat Umiejętności Zawodowych.

Szersza oferta do wglądu na stronie: www.bcugrodzisk.edu.pl

Zapraszamy do zapoznania się z tematyką bezpłatnych szkoleń.

Informacje o publikacji dokumentu


Studia podyplomowe - wstrzymany nabór wniosków

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, iż z dniem  12 lutego 2025 r. wstrzymany zostaje nabór wniosków o dofinansowanie kosztów studiów podyplomowych.

W związku z powyższym wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.
 
Informacje o publikacji dokumentu


Praca w lokalnych urzędach

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - marzec 2025 r.

Print Drukuj


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 

  1. Bezpłatne webinarium Biznesplan w zarysie" - 25.03.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 
 

  1. Bezpłatne webinarium Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 26.03.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 

 

Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 
Informacje o publikacji dokumentu


14.03.2025 r. - Urząd czynny w godz.: 8:00-16:00!

Print Drukuj



Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 1/2025 z dnia 13.01.2025 r. - w dniu 14.03.2025 r. (piątek) Urząd będzie czynny w godzinach 8:00-16:00, a obsługa interesantów będzie odbywała się w godzinach: 8:30-14:30.

Powyższej zmiany dokonano w związku z rozliczeniem obowiązującego wymiaru czasu pracy pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie.

Informacje o publikacji dokumentu


Zaproszenie do udziału w projekcie "Aktywizacja Twoją szansą!"

Print Drukuj

Firma Cityschool Sp. z o.o. w partnerstwie z Forum Aktywności Społecznej realizuje projekt „Aktywizacja Twoją szansą!” nr FEMA.08.01-IP.01-02ZJ/24 na terenie RWS WM (Region Warszawski Stołeczny Województwa Mazowieckiego obejmuje m. st. Warszawę i 9 okolicznych powiatów: grodziski, legionowski, miński, nowodworski, otwocki, piaseczyński, pruszkowski, warszawski zachodni i wołomiński).

Projekt ten jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zawodowych na Mazowszu Działania 8.1 Aktywizacja społeczna i zawodowa programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.


Główny cel Projektu:

Podniesienie aktywności społeczno-zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia 40 osób dorosłych (24K/16M,4ON), pozostających bez zatrudnienia, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujących na obszarze RWS WM w okresie 01.03.2025r.-31.12.2025r., poprzez skorzystanie ze zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w projekcie, skutkującego poprawą sytuacji społecznej przez min. 36os., uzyskaniem kwalifikacji zawodowych przez min. 36os., podjęciem zatrudnienia przez min. 8os. oraz poszukiwaniem pracy przez min. 5os.


Cele szczegółowe Projektu:

  • Zdiagnozowanie potrzeby Uczestników/-czek Projektu i opracowanie indywidualnych planów wsparcia dla 40 Uczestników/-czek Projektu.
  • Podniesienie samooceny i motywacji do zmian przez min. 90% z 40 Uczestników/-czek Projektu.
  • Nabycie/podniesienie kompetencji społecznych przez min.90% z 40 Uczestników/-czek Projektu.
  • Nabycie/podniesienie kompetencji w zakresie poszukiwania zatrudnienia przez min. 90% z 40 Uczestników/-czki Projektu.
  • Nabycie kwalifikacji/kompetencji zawodowych przez min. 90% z 40 Uczestników/-czki Projektu.
  • Nawiązanie kontaktów z lokalnymi pracodawcami przez min. 90% z 40 Uczestników/-czek Projektu.
  • Nabycie doświadczenia zawodowego odpowiadającego na potrzeby pracodawców RWS przez min. 90% z 26 Uczestników/-czki Projektu.  


Główne efekty/rezultaty Projektu:

  • Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie – 4 os. (3K/1M)
  • Liczba osób biernych zawodowo objętych wsparciem w programie – 12 os. (8K/4M)
  • Liczba osób długotrwale bezrobotnych objętych wsparciem w programie – 14 os. (9K/5M)
  • Liczba osób niezatrudnionych objętych wsparciem w programie – 40 os. (24K/16M)
  • Liczba osób, których sytuacja społeczna uległa poprawie po opuszczeniu programu – 36 os. (22K/14M)
  • Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 36 os. (22K/14M)
  • Liczba osób poszukujących pracy po opuszczeniu programu – 5 os. (3K/2M)
  • Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własnych rachunek po opuszczeniu programu – 8 os. (5K/3M)

 

tel. 574-199-362
e-mail: aktywizacja@cityschool.pl
http://aktywizacjaszansa.cityschool.pl/

www.mapadotacji.gov.pl

Załączniki

Plakat Aktywizacja Twoją szansą!
Plakat Aktywizacja Twoją szansą!.jpg 1009 KB
Informacje o publikacji dokumentu


XI Powiatowe Targi Pracy

Print Drukuj

W dniu 20 maja 2025  r. w godz. od 10.00 do 13.00 w Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie, przy ul. Gomulińskiego 4 odbędą się 
XI Powiatowe Targi Pracy.

Serdecznie zapraszamy pracodawców oraz instytucje związane z rynkiem pracy do wzięcia udziału.

Udział w Targach jest bezpłatny. Liczba stoisk jest ograniczona.

Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie deklaracji uczestnictwa (dostępna poniżej) oraz przesłanie jej do dnia 9 maja 2025 r.

  • faksem pod numer (22) 770 20 21,
  • drogą elektroniczną na adres: targipracy@puppruszkow.pl,
  • pocztą tradycyjną na adres Urzędu – 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30.

Uczestnictwo w Targach Pracy to:

  • bezpośredni kontakt pracodawców z osobami poszukującymi pracy,
  • możliwość zapoznania się z oczekiwaniami i wymogami rynku pracy,
  • promocja firm,
  • możliwość skorzystania z konsultacji i doradztwa zawodowego.

Bliższe informacje na temat Targów można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w pokoju 129 lub pod numerami telefonów: 22 770 20 45 lub 22 770 20 49.

 

Serdecznie zapraszamy!

Załączniki

Deklaracja Targi Pracy 2025
deklaracja Targi Pracy 2025.pdf 316 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór ws. stażu od dnia 20.01.2025 r. (FP)

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków dla pracodawców zainteresowanych organizacją 3-miesięcznego stażu dla osoby bezrobotnej oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę, bezpośrednio po jego zakończeniu.
Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 miesiące, na co najmniej połowę etatu.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 20.01.2025 r. do odwołania w sekretariacie (pokój 128, I piętro).

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

 

 

Załączniki

Wniosek ws. organizacji stażu (2025)
Wniosek ws. organizacji stażu (2025).pdf 282 KB
Informacje o publikacji dokumentu