Публикатор

Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy EFS+

 

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach pomocy de minimis w oparciu o projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.

W ramach ww. projektu wsparciem mogą zostać objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie znajdujące się w trudnej sytuacji na rynku pracy, tj. osoby w wieku 18-29, długotrwale bezrobotne, z niepełnosprawnością, z niskim wykształceniem*, kobiety oraz osoby, które ukończyły 50 lat.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 03.03.2025 r. do odwołania.

Maksymalna kwota refundacji wynosi 6 krotność przeciętnego wynagrodzenia.

W ramach refundacji zakwalifikowane zostaną tylko wydatki niezbędne i bezpośrednio związane z wyposażonym lub doposażonym stanowiskiem pracy.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 lub przesłać drogą pocztową.

W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Wnioski należy składać w sekretariacie tut. Urzędu pok. 128 lub przesłać pocztą .

Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są:

Załączniki

Wniosek wyposażenie_doposażenie 2025 r.
Wniosek o refundację kosztów wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 702 KB
Regulamin dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025 r.
Regulamin dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 609 KB
Oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań 2025
Oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań 2025.pdf 382 KB
Zgłoszenie oferty pracy
Zgłoszenie oferty pracy.pdf 39 KB

Szkolenia indywidualne (EFS+) - nabór wniosków od 03.02.2025

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych  w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych

w terminie: od 3 lutego 2025 r. do odwołania.
 
Projekt zakłada udzielenie wsparcia 14 osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania, należącym do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością,
  • kobiety.

W ramach projektu realizowane będą szkolenia indywidulane mające na celu uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, potwierdzonych egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji zawodowych oraz wydawania stosownego dokumentu.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Załączniki

Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne
Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne.pdf 448 KB
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu.pdf 267 KB
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu.pdf 204 KB
Regulamin - szkolenia
Regulamin - szkolenia.pdf 600 KB

Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowane w latach 2021-2027


 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje o realizacji projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (I)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych.

Projekt realizowany będzie w latach 2023-2024. 

Celem projektu jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.

Projekt skierowany jest do 57 osób (29 kobiet, 28 mężczyzn), w tym 21 osób w wieku 18-29 lat (12 kobiet, 9 mężczyzn).

Każdy z uczestników projektu zostanie objęty bezkosztową formą wsparcia w postaci pośrednictwa i poradnictwa zawodowego, w ramach których zostanie przeprowadzona:

  • ocena potrzeb i umiejętności w ramach Indywidualnego Planu Działania,
  • diagnoza poziomu kompetencji cyfrowych oraz umiejętności kluczowych dla zielonej transformacji, tj. umiejętności ekologicznych oraz umiejętności niezbędnych w zawodach związanych z usługami zdrowotnymi i opiekuńczymi
  • diagnoza potrzeb szkoleniowych i walidacyjnych (potwierdzenie nabytych wcześniej kwalifikacji i kompetencji).

Przewidziane formy wsparcia w projekcie:

  • szkolenia
  • staże
  • refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

Dla osób w wieku 18-29 lat ww. formy wsparcia realizowane będą w ramach zadania Gwarancja dla młodzieży, zgodnie z polskim Planem Gwarancji dla Młodzieży.

Uwaga! Informacja o rozpoczęciu naboru zostanie przekazana w oddzielnym ogłoszeniu.

Rezultaty projektu:

  • liczba osób, które uzyskają kwalifikacje po opuszczeniu projektu: 10 osób
  • liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu: 30 osób

Całkowity koszt projektu: 1 371 106,90 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 685 553,45 zł

#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie

Biuro projektu znajduje się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie przy ul. Michała Drzymały 30 w Pruszkowie w powiecie pruszkowskim. Do biura projektu będą mieli dostęp uczestnicy projektu i instytucje kontrolujące. Lokalizacja biura spełnia wytyczne w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021 - 2027, w tym standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Biuro projektu zlokalizowane jest na parterze i I piętrze budynku. Budynek posiada windę oraz podjazd dla wózków. W Urzędzie dostępny jest tłumacz dla osób niedosłyszących i głuchych, windy wyposażone są w przyciski z oznaczeniami w alfabecie Braille'a. Przed budynkiem wydzielono 4 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. W budynku biura projektu znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością. Do Urzędu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Informacje na temat projektu umieszczane będą zarówno na plakatach informacyjnych dostępnych w Urzędzie, jak i na stronie internetowej Urzędu oraz na profilu Facebook Urzędu https://www.facebook.com/puppruszkow05800/.

Informację o realizacji projektu można uzyskać bezpośrednio w siedzibie Urzędu, wejście C, I piętro, pok. 107 w godzinach pracy Urzędu, telefonicznie pod nr. telefonu (22) 770-20-42, 770-20-47

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych  w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (I)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych

w terminie: od 4 września 2023 r. do odwołania.
 
Projekt zakłada udzielenie wsparcia 8 osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania, należącym do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.

W ramach projektu realizowane będą szkolenia indywidulane mające na celu uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, potwierdzonych egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji zawodowych oraz wydawania stosownego dokumentu.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Z dniem 21 listopada 2023 r. został zakończony nabór wniosków. Informacje o kolejnych naborach będą podawane na bieżąco.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w trybie konkursowym o przyznanie osobie bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej w oparciu o projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (I)" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.

Projekt jest skierowany do 9 osób w tym 4 osób w wieku 18-29 lat. zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie należących do przynajmniej jednej z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osób młodych w wieku 18-29 lat; (przed ukończeniem 30 roku życia)
  • osób długotrwale bezrobotnych;
  • osób w wieku 50 lat i więcej;
  • osób z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED i niższym tj. osób o niskich kwalifikacjach;
  • osób z niepełnosprawnością;
  • kobiet.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 09.10.2023 r. – 13.10.2023 r.
 
Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 6 krotność przeciętnego wynagrodzenia.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 lub przesłać drogą pocztową.

W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Informujemy, iż przed złożeniem wniosku należy umówić się telefonicznie z doradcą zawodowym (pokój nr 130) w celu uzupełnienia załącznika numer 5 do niniejszego wniosku. (22 770-20-41, 22 770-20-43). Każda osoba zainteresowana złożeniem wniosku o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej przed jego złożeniem musi mieć przygotowany Indywidualny Plan Działania (IPD).

Wszelkie konsultacje prowadzone będą telefonicznie 22 770-20-27, 22 770-20-44 lub osobiście w pok. 129.

Tut. Urząd uprzejmie informuje, iż z dniem 18.09.2023r. został zatwierdzony regulamin oraz wniosek o przyznanie bezrobotnemu dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej w ramach EFS +.

Nowe wnioski i regulamin do pobrania:
- strona internetowa: www.pruszkow.praca.gov.pl
- pokój nr 129
 
Definicje według EFS+

Osoba długotrwale bezrobotna – jest to osoba pozostająca bez pracy, gotowa do podjęcia pracy i aktywnie poszukująca zatrudnienia nieprzerwalnie przez okres ponad 12 miesięcy (>12 miesięcy) w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.
 
Osoba młoda w wieku 18 - 29 lat – osoba, która może przystąpić do projektu do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin.
 
Osoba o niskich kwalifikacjach – Osoby posiadające  wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, ponadpodstawowe: zasadnicze zawodowe,  średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe.
 
Osoba w wieku 50 lat i więcej – to osoba kwalifikująca się do projektu od dnia, w którym przypadają 50 urodziny.
 
Osoba z niepełnosprawnością – osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, z późn. zm.), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123).


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (I)", dla pracodawców zainteresowanych organizacją stażu oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę po jego zakończeniu. Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres co najmniej 3 miesięcy.

Projekt zakłada skierowanie do odbycia stażu 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.


Wnioski przyjmowane będą w sekretariacie (pokój 128, I piętro) od dnia 02.01.2024 r. do odwołania.

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.



Wstrzymanie naboru wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu nastąpiło z dniem 22.05.2024 r.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych  w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (I)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych

w terminie: od 5 lutego 2024 r. do odwołania.
 
Projekt zakłada udzielenie wsparcia 9 osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania, należącym do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.

W ramach projektu realizowane będą szkolenia indywidulane mające na celu uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, potwierdzonych egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji zawodowych oraz wydawania stosownego dokumentu.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Z dniem 25 kwietnia 2024 r. nabór wniosków został zakończony.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach pomocy de minimis w oparciu o projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (I)" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.
 
W ramach ww. projektu wsparciem mogą zostać objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie znajdujące się w trudnej sytuacji na rynku pracy, tj. osoby w wieku 18-29, długotrwale bezrobotne,
z niepełnosprawnością, z niskim wykształceniem*, kobiety oraz osoby, które ukończyły 50 lat.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 27.02.2024 r. – 08.03.2024 r.

Maksymalna kwota refundacji wynosi 6-krotność przeciętnego wynagrodzenia.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 lub przesłać drogą pocztową.
 
W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.
Wnioski należy składać w sekretariacie tut. Urzędu pokoju 128 lub przesłać pocztą.
 
Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są:
- strona internetowa (pod treścią ogłoszenia)
- w pokoju 129 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie.

* do niskiego wykształcenia zaliczamy: podstawowe, gimnazjum, liceum/technikum, szkoła zawodowa

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w trybie konkursowym o przyznanie osobie bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej w oparciu o projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (I)" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.

Projekt jest skierowany do 8 osób w tym 4 osób w wieku 18-29 lat  zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie należących do przynajmniej jednej z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osób młodych w wieku 18-29 lat; (przed ukończeniem 30 roku życia)
  • osób długotrwale bezrobotnych;
  • osób w wieku 50 lat i więcej;
  • osób z niepełnosprawnością;
  • kobiet.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 04.03.2024 – 08.03.2024r.
 
Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 6 krotność przeciętnego  wynagrodzenia.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 lub przesłać drogą pocztową.         

W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu,  a nie data stempla pocztowego.
 
Informujemy, iż przed złożeniem wniosku należy umówić się telefonicznie z doradcą zawodowym (pokój nr 130) w celu uzupełnienia załącznika numer 5 do niniejszego wniosku. (22 770-20-36, 22 770-20-41, 22 770-20-43)
Każda osoba zainteresowana złożeniem wniosku o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej przed jego złożeniem musi mieć przygotowany Indywidualny Plan Działania (IPD), a także ankietę-diagnozę umiejętności cyfrowych i kluczowych dla zielonej transformacji, tj. umiejętności cyfrowych oraz niezbędnych w zawodach związanych z usługami zdrowotnymi i opiekuńczymi oraz potrzeb szkoleniowych lub walidacyjnych.

Wszelkie konsultacje prowadzone będą telefonicznie 22 770-20-27, 22 770-20-44 lub osobiście w pok. 129.

Tut. Urząd uprzejmie informuje, iż z dniem 16.02.2024r. został zatwierdzony regulamin oraz wniosek o przyznanie bezrobotnemu, dofinansowanie na podjęcie działalności gospodarczej w ramach EFS +.
 
Nowe wnioski i regulamin do pobrania:
- strona internetowa: www.pruszkow.praca.gov.pl
- pokój nr 129

Definicje według EFS+
 
Osoba długotrwale bezrobotna – jest to osoba pozostająca bez pracy, gotowa do podjęcia pracy i aktywnie poszukująca zatrudnienia nieprzerwalnie przez okres ponad 12 miesięcy (>12 miesięcy) w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.
 
Osoba młoda w wieku 18 - 29 lat – osoba, która może przystąpić do projektu do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin.
 
Osoba w wieku 50 lat i więcej – to osoba kwalifikująca się do projektu od dnia, w którym przypadają 50 urodziny.
 
Osoba z niepełnosprawnością – osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2123).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje o realizacji projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)” w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych.

Projekt realizowany jest w okresie 01.01.2025 r. – 30.06.2026 r.

Celem projektu jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.

Projekt skierowany jest do 55 osób (28 kobiet, 27 mężczyzn), w tym 26 osób w wieku 18-29 lat (12 kobiet, 14 mężczyzn).

Każdy z uczestników projektu zostanie objęty bezkosztową formą wsparcia w postaci pośrednictwa i poradnictwa zawodowego, w ramach których zostanie przeprowadzona:

  1. ocena potrzeb i umiejętności w ramach Indywidualnego Planu Działania,
  2. diagnoza poziomu kompetencji cyfrowych oraz umiejętności kluczowych dla zielonej transformacji, tj. umiejętności ekologicznych oraz umiejętności niezbędnych w zawodach związanych z usługami zdrowotnymi i opiekuńczymi
  3. diagnoza potrzeb szkoleniowych i walidacyjnych (potwierdzenie nabytych wcześniej kwalifikacji i kompetencji).

Przewidziane formy wsparcia w projekcie:

  • szkolenia
  • staże
  • refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

Dla osób w wieku 18-29 lat ww. formy wsparcia realizowane będą zgodnie z polskim Planem Gwarancji dla Młodzieży.

Uwaga! Informacja o rozpoczęciu naboru zostanie przekazana w oddzielnym ogłoszeniu.

Rezultaty projektu:

  • liczba osób, które uzyskają kwalifikacje po opuszczeniu projektu: 8 osób
  • liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu: 29 osób

Całkowity koszt projektu: 1 362 634,70 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 681 317,35 zł

Biuro projektu znajduje się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie przy ul. Michała Drzymały 30 w Pruszkowie w powiecie pruszkowskim. Do biura projektu będą mieli dostęp uczestnicy projektu i instytucje kontrolujące. Lokalizacja biura spełnia wytyczne w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, w tym standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Biuro projektu zlokalizowane jest na parterze I piętrze budynku. Budynek posiada windę oraz podjazd dla wózków. W Urzędzie dostępny jest tłumacz dla osób niedosłyszących i głuchych, windy wyposażone są w przyciski z oznaczeniami w alfabecie Braille'a. Przed budynkiem wydzielono 4 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. W budynku biura projektu znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością. Do Urzędu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Informacje na temat projektu umieszczane będą zarówno na plakatach informacyjnych dostępnych w Urzędzie, jak i na stronie internetowej Urzędu oraz na profilu Facebook Urzędu https://www.facebook.com/puppruszkow05800/.

Informację o realizacji projektu można uzyskać bezpośrednio w siedzibie Urzędu, wejście C, I piętro, pok. 107 w godzinach pracy Urzędu, telefonicznie pod nr telefonu: (22) 770-20-42, 770-20-47


Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy FP

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach pomocy de minimis ze środków Funduszu Pracy.

Wnioski rozpatrywane będą w trybie konkursowym.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 03.03.2025 r. do odwołania.

Maksymalna kwota refundacji wynosi 6 krotność przeciętnego wynagrodzenia.

W ramach refundacji zakwalifikowane zostaną tylko wydatki niezbędne i bezpośrednio związane z wyposażonym lub doposażonym stanowiskiem pracy.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 lub przesłać drogą pocztową.

W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

 

Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są:

Załączniki

Wniosek wyposażenie_doposażenie 2025 r.
Wniosek o refundację kosztów wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 702 KB
Regulamin dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025 r.
Regulamin dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 609 KB
Oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań 2025
Oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań 2025.pdf 382 KB
Zgłoszenie oferty pracy
Zgłoszenie oferty pracy.pdf 39 KB

Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy


Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy EFS+


Problemy z połączeniami telefonicznymi


Informujemy, że w dniu dzisiejszym istnieje możliwość wystąpienia problemów z połączeniami telefonicznymi z naszym Urzędem.

Przepraszamy za utrudnienia.


Praca w lokalnych urzędach


Od 1 lipca 2024 r. złożenie powiadomienia przez pracodawcę zatrudniającego obywatela Ukrainy w ciągu 7 dni od podjęcia pracy!

Na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2024 r. o zmianie ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2024 r., poz. 854) legalny pobyt obywateli Ukrainy na terytorium RP został przedłużony do 30 września 2025 r.

Najważniejsze zmiany wprowadzone ustawą w zakresie dostępu do rynku pracy od 1 lipca 2024 r. dotyczą:
  • skrócenia z 14 na 7 dni terminu na przesłanie powiadomienia przez pracodawcę zatrudniającego obywatela Ukrainy;
  • wprowadzenia konieczności złożenia kolejnego powiadomienia (także w ciągu 7 dni) o zatrudnieniu obywatela Ukrainy w przypadku, gdy:
    - zmienił się rodzaj umowy pomiędzy podmiotem powierzającym wykonywanie pracy a obywatelem Ukrainy,
    - zmieniło się stanowisko lub rodzaj wykonywanej pracy,
    - zmniejszono wymiar czasu pracy lub liczbę godzin pracy w tygodniu lub miesiącu określone w powiadomieniu,
    - obniżono miesięczną lub godzinową stawkę wynagrodzenia określoną w powiadomieniu,
  • wprowadzenia wymogu wskazywania w powiadomieniu o zatrudnieniu obywatela Ukrainy co najmniej minimalnego wynagrodzenia o pracę lub minimalnej stawki godzinowej,
  • wprowadzenia obowiązku powiadomienia przez obywatela Ukrainy pracodawcy o doręczeniu mu decyzji o udzieleniu zezwolenia na pobyt czasowy i pracę.
Zgodnie z art. 25 ww. ustawy terminy, o których mowa w art. 22 ustawy zmienianej w art. 1, w brzmieniu dotychczasowym, które przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy rozpoczęły swój bieg, nie ulegają skróceniu.

https://www.dziennikustaw.gov.pl/DU/2024/854

Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)”

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje o realizacji projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)” w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych.

Projekt realizowany jest w okresie 01.01.2025 r. – 30.06.2026 r.

Celem projektu jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.

 

Projekt skierowany jest do 55 osób (28 kobiet, 27 mężczyzn), w tym 26 osób w wieku 18-29 lat (12 kobiet, 14 mężczyzn).

Każdy z uczestników projektu zostanie objęty bezkosztową formą wsparcia w postaci pośrednictwa i poradnictwa zawodowego, w ramach których zostanie przeprowadzona:

  1. ocena potrzeb i umiejętności w ramach Indywidualnego Planu Działania,
  2. diagnoza poziomu kompetencji cyfrowych oraz umiejętności kluczowych dla zielonej transformacji, tj. umiejętności ekologicznych oraz umiejętności niezbędnych w zawodach związanych z usługami zdrowotnymi i opiekuńczymi
  3. diagnoza potrzeb szkoleniowych i walidacyjnych (potwierdzenie nabytych wcześniej kwalifikacji i kompetencji).

 

Przewidziane formy wsparcia w projekcie:

  • szkolenia
  • staże
  • refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

 

Dla osób w wieku 18-29 lat ww. formy wsparcia realizowane będą zgodnie z polskim Planem Gwarancji dla Młodzieży.

 

Uwaga! Informacja o rozpoczęciu naboru zostanie przekazana w oddzielnym ogłoszeniu.

 

Rezultaty projektu:

  • liczba osób, które uzyskają kwalifikacje po opuszczeniu projektu: 8 osób
  • liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu: 29 osób

 

Całkowity koszt projektu: 1 362 634,70 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 681 317,35 zł

 

Biuro projektu znajduje się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie przy ul. Michała Drzymały 30 w Pruszkowie w powiecie pruszkowskim. Do biura projektu będą mieli dostęp uczestnicy projektu i instytucje kontrolujące. Lokalizacja biura spełnia wytyczne w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, w tym standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Biuro projektu zlokalizowane jest na parterze I piętrze budynku. Budynek posiada windę oraz podjazd dla wózków. W Urzędzie dostępny jest tłumacz dla osób niedosłyszących i głuchych, windy wyposażone są w przyciski z oznaczeniami w alfabecie Braille'a. Przed budynkiem wydzielono 4 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. W budynku biura projektu znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością. Do Urzędu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

Informacje na temat projektu umieszczane będą zarówno na plakatach informacyjnych dostępnych w Urzędzie, jak i na stronie internetowej Urzędu oraz na profilu Facebook Urzędu https://www.facebook.com/puppruszkow05800/.

 

Informację o realizacji projektu można uzyskać bezpośrednio w siedzibie Urzędu, wejście C, I piętro, pok. 107 w godzinach pracy Urzędu, telefonicznie pod nr telefonu: (22) 770-20-42, 770-20-47


Studia podyplomowe - wstrzymany nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, iż z dniem  12 lutego 2025 r. wstrzymany zostaje nabór wniosków o dofinansowanie kosztów studiów podyplomowych.

W związku z powyższym wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.
 

Broszura "Życie i praca w Polsce - 2024"


Departament Rynku Pracy w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej wydał broszurę „Życie i praca w Polsce – 2024”.
Zawiera ona informacje na temat życia i pobytu w Polsce, podejmowania pracy i prowadzenia działalności gospodarczej, dochodów, wynagrodzeń, podatków, ubezpieczeń społecznych oraz innych zagadnień przydatnych obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej (UE) lub Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA).
Broszura dotyczy roku 2024 i jest adresowane do obywateli państw członkowskich UE lub EFTA, którzy zamierzają rozpocząć karierę zawodową i zamieszkać w Polsce.

Z uwagi na wyjątkową sytuację związaną z wojną w Ukrainie broszura zawiera specjalne sekcje informacyjne skierowane do obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Polski po 24 lutego 2022 r. i korzystają z uprawnień, jakie nadała im ustawa z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.

Broszurę przygotowano w ramach sieci EURES, świadczącej usługi unijnego pośrednictwa pracy i doradztwa nt. warunkach życia i pracy w państwach członkowskich UE i EFTA.

 

Zapraszamy na stronę:
https://eures.praca.gov.pl/w-polsce.

Broszura „Życie i praca w Polsce – 2024” do pobrania poniżej.

Załączniki

Życie i praca w Polsce - 2024
Życie i praca w Polsce - 2024.pdf 2025 KB

Barometr zawodów 2025 – prognoza zapotrzebowania na zawody w powiecie pruszkowskim

Barometr zawodów jest jednoroczną zapowiedzią zapotrzebowania na pracowników w zawodach w nadchodzącym roku. Dostarcza cennych informacji dla planowania kariery zawodowej czy edukacji, umożliwiając dostosowanie umiejętności do aktualnych potrzeb rynku pracy.
 

Barometr zawodów zawiera podział zawodów na trzy grupy: deficytowe, zrównoważone i nadwyżkowe.

Zawody deficytowe to te, w których w 2025 roku nie powinno być trudności ze znalezieniem pracy, gdyż zapotrzebowanie pracodawców będzie duże, a podaż pracowników chętnych do podjęcia zatrudnienia i mających odpowiednie kwalifikacje - niewystarczająca.

Zawody zrównoważone to te, w których liczba ofert pracy będzie zbliżona do liczby osób zdolnych i chętnych do podjęcia zatrudnienia w danym zawodzie (podaż i popyt zbilansują się).

Zawody nadwyżkowe to te, w których w 2025 roku mogą pojawić się trudności ze znalezieniem pracy, gdyż zapotrzebowanie pracodawców będzie małe, a podaż pracowników chętnych do podjęcia zatrudnienia mających odpowiednie kwalifikacje - nadmiarowa.

 

Poniżej przedstawiamy wykaz wszystkich zawodów uznanych za deficytowe w powiecie pruszkowskim, a w załączeniu pełen Barometr zawodów 2025 dla powiatu pruszkowskiego. Prognozy dla województw oraz innych regionów są dostępne na stronie:
https://www.barometrzawodow.pl.

Zachęcamy do lektury!

 

Załączniki

BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_mazowieckie_powiat_pruszkowski_2025
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_mazowieckie_powiat_pruszkowski_2025.pdf 128 KB

Nabór ws. stażu od dnia 20.01.2025 r. (FP)



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków dla pracodawców zainteresowanych organizacją 3-miesięcznego stażu dla osoby bezrobotnej oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę, bezpośrednio po jego zakończeniu.
Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 miesiące, na co najmniej połowę etatu.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 20.01.2025 r. do odwołania w sekretariacie (pokój 128, I piętro).

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

 

Załączniki

Wniosek ws. organizacji stażu (2025)
Wniosek ws. organizacji stażu (2025).pdf 275 KB

Staże - nabór wniosków od 03.02.2025 (EFS+)



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)", dla pracodawców zainteresowanych organizacją stażu na okres od 3 do 6 miesięcy oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę po jego zakończeniu. Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres co najmniej 3 miesięcy.

Projekt zakłada skierowanie do odbycia stażu 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 03.02.2025 r. do odwołania w Sekretariacie (pokój 128, I piętro) .

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

Załączniki

Wniosek ws. organizacji stażu (2025)
Wniosek ws. organizacji stażu (2025).pdf 275 KB

Szkolenia indywidualne FP - nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 
w terminie: od 20 stycznia 2025 r. do odwołania.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Załączniki

Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne
Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne.pdf 448 KB
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu.pdf 267 KB
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu.pdf 204 KB
Regulamin - szkolenia
Regulamin - szkolenia.pdf 600 KB

Studia podyplomowe - nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie studiów podyplomowych finansowanych z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 
w terminie: od 20 stycznia 2025 r. do odwołania.

Wszelkie informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania"

Załączniki

Wniosek-studia podyplomowe
Wniosek-studia podyplomowe.pdf 287 KB
Oświadczenie pracodawcy - studia podyplomowe
Oświadczenie pracodawcy - studia podyplomowe.pdf 269 KB
Regulamin-studia podyplomowe
Regulamin-studia podyplomowe.pdf 316 KB

Portal praca dla nauczyciela

Chcielibyśmy Państwu przedstawić portal z ofertami pracy dla nauczycieli. 

Portal pracadlanauczyciela.pl to społeczna inicjatywa Grupy EKO-TUR

Wspiera ona:

  • nauczycieli w aktywnym uczestnictwie w rynku pracy,
  • dyrektorów placówek oświatowych w poszukiwaniu pracowników/nauczycieli gotowych podjąć zatrudnienie.

 

Zamieszczenie ogłoszenia jest zupełnie bezpłatne!

 

Portal ten zawiera ogłoszenia o wolnych miejscach pracy w oświacie z terenu całej Polski.
Grupa EKO-TUR należy do wielu grup w mediach społecznościowych skupiających nauczycieli z całego kraju. W ramach swojej działalności rozpowszechniają ofertę dodaną na swojej stronie wśród ich członków, dzięki czemu ogłoszenie dociera do szerokiej grupy potencjalnych pracowników/pracodawców. W ostatnim czasie portal został wzbogacony o możliwość dodawania ogłoszeń dla pracowników administracyjnych.

 

Poniżej odnośniki do naszych stron:

​​​​​​

​​​​​​​

Załączniki

Praca dla nauczyciela ulotka 1
Praca dla nauczyciela ulotka 1.pdf 4708 KB
Praca dla nauczyciela ulotka 2
Praca dla nauczyciela ulotka 2.pdf 74 KB

Projekt „Moja szansa na zatrudnienie”

Firma 7 Cubes Sp. z o.o. w partnerstwie z Forum Aktywności Społecznej realizuje projekt Moja szansa za zatrudnienie" nr FEMA.08.01-IP.01-03EP/24 na terenie RWS województwa mazowieckiego (Region Warszawski Stołeczny obejmuje m. st. Warszawę i 9 okolicznych powiatów: grodziski, legionowski, miński, nowodworski, otwocki, piaseczyński, pruszkowski, warszawski zachodniwołomiński).
 

Projekt Moja szansa za zatrudnienie" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zawodowych na Mazowszu Działania 8.1 Aktywizacja społeczna i zawodowa programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

 
Główny cel projektu:
podniesienie aktywności społeczno-zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia 40 osób dorosłych, pozostających bez zatrudnienia, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujących na obszarze RWS w okresie 01.01.2025 r.-30.11.2025 r., poprzez skorzystanie ze zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w projekcie, skutkującego:
  • poprawą sytuacji społecznej,
  • uzyskaniem kwalifikacji zawodowych,
  • podjęciem zatrudnienia,
  • poszukiwaniem pracy.

Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP

Informujemy, że uległo zmianie wyszukiwanie ofert pracy zgłoszonych w danym urzędzie pracy.
Modyfikacja nastąpiła w wyniku wdrożenia przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zmodernizowanej pod względem technologicznym i dostosowanej do standardów stron w domenie gov.pl - wersji Centralnej Bazy Ofert Pracy.

Zachęcamy do zapoznania się z krótką instrukcją wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP.

Załączniki

Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP
Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP.pdf 463 KB

Praca w Norwegii


Ogłoszenia o przyjęciach do służby w Policji w 2025 r.


Informujemy o przyjęciach do służby w 2025 r. w Komendzie Stołecznej Policji oraz w jednostkach organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji.

Zapraszamy na stronę: https://rekrutacja-ksp.policja.gov.pl/wpd/rekrutacja/44192,INFORMACJA-O-NABORZE-W-KOMENDZIE-STOLECZNEJ-POLICJI.html

Staże - wstrzymanie naboru wniosków z dn. 18.11.2024 (FP)


Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 18.11.2024 r. zostaje wstrzymany nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu.

Staże


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - styczeń 2025 r.


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 
  1. Bezpłatne webinarium Biznesplan w zarysie" - 21.01.2025 r. godz.: 1000-1300.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.
 
 
  1. Bezpłatne webinarium Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 22.01.2025 r. godz.: 1000-1300.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.
 

 
Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display