Roboty publiczne

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Dodatek aktywizacyjny

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Prace interwencyjne

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Dofinansowanie za zatrudnienie bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


XI Powiatowe Targi Pracy 2025 już za nami!

Print Drukuj

W dniu 20 maja 2025 r. w godz. 10.00-13.00 w Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego przy ul. Gomulińskiego 4 w Pruszkowie już po raz jedenasty odbyły się Powiatowe Targi Pracy​​​​​​.

Dla odwiedzających były one okazją do bezpośredniego kontaktu z pracodawcami, uzyskania informacji o specyfice pracy w danym miejscu, a także umożliwiły bezpośrednie aplikowanie na wolne stanowiska.

Z kolei pracodawcy mieli możliwość zaprezentowania swoich firm oraz wolnych miejsc pracy, a także przeprowadzenia wstępnych rozmów z potencjalnymi pracownikami.

Na tegorocznych Targach Pracy 38 wystawców zaprezentowało ponad 400 miejsc pracy w różnych branżach, m.in.: przemysłowej, mechanicznej, transportowej, gastronomicznej, finansowej, biurowej, handlowej, edukacyjnej i służb mundurowych.

Odwiedzający Targi mogli skorzystać także z porad ekspertów, którzy udzielali informacji na temat prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, wyjazdów do pracy za granicę w ramach sieci EURES.

Dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko doradcze Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, w którym była możliwość opracowania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych.

Serdeczne dziękujemy Wystawcom, Partnerom oraz wszystkim Uczestnikom tegorocznych Targów Pracy.

​​​​​​

Informacje o publikacji dokumentu


Od 1 czerwca 2025 r. wnioski dot. zatrudniania cudzoziemców tylko elektronicznie!!!

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 1 czerwca 2025 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP (Dz. U. 2025 r. poz. 621).  

W związku z powyższym wszystkie wnioski dotyczące zezwoleń na pracę sezonową i oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi oraz dokumenty ich dotyczące przyjmowane będą tylko i wyłącznie za pośrednictwem systemu teleinformatycznego – www.praca.gov.pl.

Wnioski złożone w inny sposób będą pozostawione bez rozpoznania.

(podstawa prawna: art. 8 oraz art. 61 ww. ustawy).

Informacje o publikacji dokumentu


XI Powiatowe Targi Pracy - 20.05.2025 r.

Print Drukuj

20 maja 2025 r. w godzinach 10:00 - 13:00 zapraszamy na XI edycję Powiatowych Targów Pracy w Pruszkowie w Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego (MOS) przy ul. Gomulińskiego 4.  

 

Udział w Targach jest doskonałą okazją do:

  • nawiązania bezpośredniego kontaktu z pracodawcami i instytucjami;
  • zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy krajowymi i zagranicznymi (w Targach uczestniczyć będą wystawcy z branży produkcyjnej, transportowej i magazynowej, poszukiwane będą stanowiska biurowe, w handlu oraz gastronomii, nie zabraknie także propozycji dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności);
  • uzyskania wsparcia z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, promocji przedsiębiorczości i skutecznego poruszania się po rynku pracy.

 
Bliższe informacje na temat Targów można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30 lub telefonicznie pod numerem:
22 770-20-45/49.

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby poszukujące pracy!


Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków PFRON na podjęcie działalności gospodarczej

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podjęcie działalności gospodarczej.

 

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w terminie od dnia 02.06.2025 r. do dnia 06.06.2025 r. w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu (pokój 128) lub przesłać drogą pocztową

Wnioski rozpatrywane będą w trybie konkursowym.

W przypadku wszystkich dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie informuje, że kwota środków przewidziana do wykorzystania w całym bieżącym roku kalendarzowym na ww. formę wsparcia wynosi 240 000 zł.

Ww. środki może otrzymać osoba niepełnosprawna zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, jako bezrobotna lub poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu.
Osoby niepełnosprawne zarejestrowane, jako osoby bezrobotne powinny przed złożeniem wniosku odbyć wizytę u swojego doradcy klienta celem opracowania Indywidualnego Plany Działania.

Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są poniżej lub w siedzibie Urzędu.

Przed złożeniem wniosku osoba bezrobotna / poszukująca pracy zobowiązana jest do rejestracji w Systemie Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON pod adresem:

https://sow.pfron.org.pl/

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór ws. stażu od dnia 20.01.2025 r. (FP)

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków dla pracodawców zainteresowanych organizacją 3-miesięcznego stażu dla osoby bezrobotnej oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę, bezpośrednio po jego zakończeniu.
Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 miesiące, na co najmniej połowę etatu.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 20.01.2025 r. do odwołania w sekretariacie (pokój 128, I piętro).

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

 

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Staże - nabór wniosków od 03.02.2025 (EFS+)

Print Drukuj



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)", dla pracodawców zainteresowanych organizacją stażu na okres od 3 do 6 miesięcy oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę po jego zakończeniu. Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres co najmniej 3 miesięcy.

Projekt zakłada skierowanie do odbycia stażu 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 03.02.2025 r. do odwołania w Sekretariacie (pokój 128, I piętro) .

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Staże

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Prace interwencyjne - wstrzymanie naboru wniosków

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 19.05.2025 r. do odwołania zostanie wstrzymany nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych.

Informacje o publikacji dokumentu


Program „Kobieca Siła Mazowsza”

Print Drukuj

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet we współpracy z Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Płocku oraz przy wsparciu merytorycznym Płockiego Parku Przemysłowo-Technologicznego S.A. rozpoczyna rekrutację do programu "Kobieca Siła Mazowsza" – bezpłatnego kompleksowego wsparcia dla kobiet, które chcą rozwijać swoje biznesy i wzmacniać swoją przedsiębiorczość!

Dzięki dofinansowaniu z Samorządu Województwa Mazowieckiego udział w programie jest całkowicie bezpłatny.


Co na Ciebie czeka? 

  • kompleksowe szkolenia z przedsiębiorczości (zarządzanie, marketing, finanse, AI w biznesie)
  • 10 godzin mentoringu i 8 godzin doradztwa indywidualnego
  • spotkania networkingowe i budowanie wartościowych relacji
  • praktyczne warsztaty z narzędzi graficznych i przygotowania skutecznego pitchu
  • Demo Day i szansa na wygranie atrakcyjnych nagród finansowych (do 7000 zł!) oraz voucherów na szkolenia!

 

Program skierowany jest do pełnoletnich kobiet z regionu mazowieckiego regionalnego, które planują założenie firmy lub prowadzą już własną działalność.

Nie zwlekaj — liczba miejsc jest ograniczona!


Zapisz się tutaj: https://forms.gle/LVdAkqK386uy6oiDA

Zapraszamy również na spotkanie inauguracyjno-informacyjne, na którym możesz dowiedzieć się więcej o programie:
https://forms.gle/SzujsX3rT4iwtwo17

Dołącz do programu i wykorzystaj swoją siłę!
Kobieca Siła Mazowsza – Twoja droga do sukcesu!

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne (EFS+) - nabór wniosków

Print Drukuj

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych  w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych

w terminie: od 13.05.2025 r. do 27.05.2025 r.
 
Projekt zakłada udzielenie wsparcia osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania, należącym do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością,
  • kobiety.

W ramach projektu realizowane będą szkolenia indywidulane mające na celu uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, potwierdzonych egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji zawodowych oraz wydawania stosownego dokumentu.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne FP - nabór wniosków

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 

w terminie: od 13.05.2025 r. do 27.05.2025 r.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru ws. stażu od dnia 19.05.2025 (EFS+)

Print Drukuj

 


 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 19.05.2025 r. zostaje wstrzymany nabór wniosków o zawarcie umowy o zroganizowanie stażu dla osoby bezrobotnej, w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II).

 

 

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru ws. stażu od dnia 19.05.2025 r. (FP)

Print Drukuj

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 19.05.2025 r. zostaje wstrzymany nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu dla osoby bezrobotnej.
 

 

Informacje o publikacji dokumentu


02.05.2025 r. - Urząd nieczynny

Print Drukuj



Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.05.2025 r. (piątek) Urząd będzie nieczynny!

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 1/2025 z dnia 13.01.2025 r. - dzień ten jest dniem wolnym od pracy dla pracowników, w miejsce przypadającego w sobotę 03.05.2025 r. Święta Konstytucji 3 Maja.

Informacje o publikacji dokumentu


Zgłoszenia pracodawców na XI Powiatowe Targi Pracy do 09.05.2025 r.

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


XI Powiatowe Targi Pracy

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie zaprasza pracodawców, przedsiębiorców, agencje zatrudnienia, firmy szkoleniowe i inne instytucje do udziału w XI Powiatowych Targach Pracy - 20 maja 2025 r. od 10.00 do 13.00 w Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie, przy ul. Gomulińskiego 4. 

Więcej informacji: tutaj

Informacje o publikacji dokumentu


II nabór do Projektu „Program rozwoju kwalifikacji mieszkańców podregionu warszawskiego zachodniego”

Print Drukuj

Informujemy, że od dnia 07.05.2025 r. (godz. 12:00) do dnia 21.05.2025 r. (godz. 23:59) odbędzie się II nabór do Projektu „Program rozwoju kwalifikacji mieszkańców podregionu warszawskiego zachodniego” (https://urwawazachodni.pl/).

 

Do kogo skierowany jest ten Projekt?
Do wszystkich mieszkańców podregionu warszawskiego zachodniego, którzy chcą podnieść swoje kompetencje, kwalifikacje, umiejętności z wykorzystaniem usług (szkoleń, kursów, studiów podyplomowych) oferowanych w Bazie Usług Rozwojowych (https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/).

Jakie obszary wchodzą w skład podregionu warszawskiego zachodniego?
W skład podregionu warszawskiego zachodniego wchodzą powiaty:

  • grodziski
  • nowodworski
  • warszawski zachodni
  • pruszkowski
  • piaseczyński

 

Jakiej wysokości dofinansowanie można otrzymać?
Co do zasady uczestnicy/czki otrzymają dofinansowanie w wysokości 76% wartości Usługi Rozwojowej.
Jeśli Usługa Rozwojowa prowadzić będzie do nabycia kwalifikacji – wysokość dofinansowania wynosić będzie 87% wartości Usługi Rozwojowej.

Co trzeba zrobić, aby otrzymać dofinansowanie?
Na początek należy złożyć formularz zgłoszeniowy za pomocą systemu rekrutacyjnego (https://rekrutacja.urwawazachodni.pl/) w terminie otwartego naboru. Po zakończeniu naboru i ogłoszeniu listy rankingowej, osoby, które zostaną wstępnie zakwalifikowane do uczestnictwa, zostaną poproszone o przedstawienie dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów formalnych oraz premiujących.

Jakie są warunki uczestnictwa w Projekcie?

  • osoby (K/M) dorosłe (18+),
  • zamieszkujące teren podregionu warszawskiego zachodniego,
  • zgłaszające z własnej woli chęć podniesienia kompetencji/kwalifikacji/umiejętności za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych,
  • nieprowadzące własnej działalności gospodarczej (w tym także nieposiadające zawieszonej działalności gospodarczej),
  • niepodlegające wykluczeniu z powodu sankcji wobec podmiotów i osób odpowiedzialnych i wspierających działania wojenne Rosji.

Szczegółowe kryteria dotyczące uczestnictwa, zasady udziału oraz dokumentacja Projektowa zostały szczegółowo opisane na stronie internetowej Projektu: https://urwawazachodni.pl/.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z treściami na stronie oraz do uczestnictwa w Projekcie.
W przypadku jakichkolwiek pytań – prosimy o kontakt z Biurem Projektu (tel. +48 451 511 945, mail: biuro@urwawazachodni.pl).

W projekcie istnieje możliwość skorzystania z usług dostępowych (np. z tłumacza języka migowego, asystenta osoby z niepełnosprawnością). Wszystkie usługi dostępowe będą dostosowywane do indywidualnych potrzeb uczestników i uczestniczek projektu. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby ze środków projektu zostaną sfinansowane specyficzne działania dostosowawcze, konieczne i odpowiednie zmiany oraz dostosowania, wprowadzone celem umożliwienia uczestnictwa w projekcie na równych zasadach wszystkim uczestnikom i uczestniczkom.

Projekt „Program rozwoju kwalifikacji mieszkańców podregionu warszawskiego zachodniego” nr FEMA.07.04-IP.02-02WX/24 współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027. Priorytet VII: Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu. Działanie 7.4: Edukacja osób dorosłych. Okres realizacji Projektu: 01.2025 – 12.2026.

 

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


11.05.2025 r. - Targi Pracy w Kancelarii Premiera

Print Drukuj

„Buduj przyszłość, zmieniaj Polskę” – Targi Pracy w Kancelarii Premiera już 11 maja!

Czy praca w sektorze publicznym to naprawdę tylko tabelki w Excelu i pieczątki na dokumentach?

Obalmy ten mit raz na zawsze!
Już w niedzielę, 11 maja 2025 r. w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, odbędą się Targi Pracy, które odkryją zupełnie inne oblicze pracy „dla państwa”.

To wydarzenie, to nie tylko szansa na znalezienie pracy, praktyk czy stażu - t​​​​​o możliwość, by zajrzeć za kulisy polskiej administracji i zobaczyć, jak naprawdę wygląda praca w administracji publicznej. To okazja, aby porozmawiać z osobami, które nie boją się wyzwań, pracują na rzecz bezpieczeństwa kraju, zarządzają kluczowymi projektami i tworzą rozwiązania mające wpływ na życie milionów obywateli.

 

GDZIE I KIEDY?

  • Kancelaria Prezesa Rady Ministrów – Al. Ujazdowskie 1/3, Warszawa
  • 11 maja 2025 r. (niedziela), w godz.: 10:00 – 16:00 (o 16:00 ostatnie wejście)

KOGO SPOTKASZ?

  • Ministerstwa i urzędy państwowe
  • Wojsko i służby mundurowe
  • Spółki Skarbu Państwa

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Jak wygląda rekrutacja?
  • Co naprawdę robi się w „budżetówce” i nie tylko?
  • Poznasz aktualne oferty pracy, praktyk i staży.

DLA KOGO?

  • Dla każdego, kto chce zdobyć cenne doświadczenia zawodowe w sektorze publicznym,
  • Dla studentów i absolwentów poszukujących praktyk, staży lub pierwszej pracy,
  • Dla osób zainteresowanych rozwojem kariery w administracji publicznej i służbach mundurowych.

 

Więcej informacji znajduje się na: www.targipracy.gov.pl

 

Nie może Was tam zabraknąć!

 

Informacje o publikacji dokumentu


Warsztaty umiejętności poszukiwania pracy

Print Drukuj

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI POSZUKIWANIA PRACY

  1. Doceń siebie. Bądź sprawczy.
    Warsztaty dotyczą  m. in. pracy na mocnych stronach, wykorzystania podejścia doceniającego i umiejętności poszukiwania szans.

    T​​​​ermin: 04.06.2025 r. o godz. 9.00

     
  2. Sposoby radzenia sobie ze stresem i emocjami.
    Warsztaty są pomocą w nabyciu umiejętności niepoddawania się negatywnym emocjom i wykorzystania ich się w trudnych sytuacjach. Skierowane są szczególnie dla osób długotrwale poszukujących pracy.

    Termin: 05.06.2025 r. o godz. 9.00
     
  3. Cyfrowe poszukiwanie pracy.
    Warsztaty dotyczą nabycia umiejętności poszukiwania pracy przez internet, tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz zastosowania ChatGPT.

    Termin: 16.06.2025 r. o godz. 9.00

 

​​​​​​​Informacje oraz zapisy w pokoju 130.

 

Informacje o publikacji dokumentu


Projekt „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”

Print Drukuj

 

 



Pracodawco! Chcesz zyskać wykwalifikowanego pracownika i jednocześnie obniżyć koszty?

Kontraktor Sp. z o.o. w ramach projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach programu „ABSOLWENT II” – proponuje współpracę z absolwentami szkół wyższych z niepełnosprawnościami, gotowymi do podjęcia pracy.
Projekt realizowany jest w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2026 r. na terenie województwa wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, lubuskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, podlaskiego, lubelskiego, mazowieckiego, małopolskiego, łódzkiego, śląskiego oraz dolnośląskiego. 
​​​

Projekt ma na celu zwiększenie zatrudnienia wśród osób z niepełnosprawnościami, które są absolwentami szkół wyższych (do 5 lat po uzyskaniu dyplomu) lub realizują ostatni rok nauki oraz spełniają co najmniej jeden w poniższych kryteriów:

  • nie pracują,
  • pracują dorywczo na umowach cywilnoprawnych,
  • pracują poniżej swoich kwalifikacji.

 

Co zyskuje pracodawca?

  • Zaangażowanego stażystę przez 4 miesiące za darmo – stażysta otrzymuje stypendium w pełni finansowane ze środków projektu. Pracodawca nie ponosi żadnych wydatków związanych z wynagrodzeniem.
  • Wykwalifikowanego pracownika – uczestnicy projektu to osoby z wyższym wykształceniem, które w ramach projektu mogą odbyć certyfikowane kursy i szkolenia zawodowe umożliwiające zdobycie nowych kwalifikacji i kompetencji zawodowych dopasowanych do potrzeb pracodawców.
  • Wyposażenie stanowiska pracy – dostosowanie miejsca pracy do potrzeb uczestnika (np. ergonomiczne meble, specjalistyczne oprogramowanie, sprzęt techniczny) w kwocie średnio 5000 zł brutto/osobę.
  • Możliwość dofinansowania wynagrodzenia ze środków PFRON po ukończeniu stażu (od 575 zł do 4140 zł – w zależności od stopnia i rodzaju niepełnosprawności).

 

Oczekiwania względem pracodawcy?

  • Wyznaczenie opiekuna stażu, który będzie wspierać stażystę w realizacji zadań – wynagrodzenie opiekuna 500 zł brutto/m-c ze środków projektowych.
  • Otwartość na stworzenie dostępnego stanowiska pracy – np. zakup ergonomicznych mebli, oprogramowania wspierającego (finansowane ze środków projektu).
  • Gotowość do zatrudnienia stażysty po zakończeniu stażu na umowę o pracę lub na umowę cywilnoprawną z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem przez okres 6 miesięcy.

 

Zapraszamy do kontaktu z Biurem projektu!

 

Biuro projektu:
ul. Prądnicka 12 pok. 301, 30-002 Kraków
ul. Janickiego 20B pok. 35, 60-542 Poznań
 

Kontakt:
e-mail: absolwent@kontraktor.biz.pl
tel. 885 402 718

Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - maj 2025 r.

Print Drukuj


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 

  1. Bezpłatne webinarium Biznesplan w zarysie" - 13.05.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 
 

  1. Bezpłatne webinarium Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 14.05.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 

 

Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 
Informacje o publikacji dokumentu