Wydawca treści

Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)”

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje o realizacji projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)” w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych.

Projekt realizowany jest w okresie 01.01.2025 r. – 30.06.2026 r.

Celem projektu jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.

 

Projekt skierowany jest do 55 osób (28 kobiet, 27 mężczyzn), w tym 26 osób w wieku 18-29 lat (12 kobiet, 14 mężczyzn).

Każdy z uczestników projektu zostanie objęty bezkosztową formą wsparcia w postaci pośrednictwa i poradnictwa zawodowego, w ramach których zostanie przeprowadzona:

  1. ocena potrzeb i umiejętności w ramach Indywidualnego Planu Działania,
  2. diagnoza poziomu kompetencji cyfrowych oraz umiejętności kluczowych dla zielonej transformacji, tj. umiejętności ekologicznych oraz umiejętności niezbędnych w zawodach związanych z usługami zdrowotnymi i opiekuńczymi
  3. diagnoza potrzeb szkoleniowych i walidacyjnych (potwierdzenie nabytych wcześniej kwalifikacji i kompetencji).

 

Przewidziane formy wsparcia w projekcie:

  • szkolenia
  • staże
  • refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

 

Dla osób w wieku 18-29 lat ww. formy wsparcia realizowane będą zgodnie z polskim Planem Gwarancji dla Młodzieży.

 

Uwaga! Informacja o rozpoczęciu naboru zostanie przekazana w oddzielnym ogłoszeniu.

 

Rezultaty projektu:

  • liczba osób, które uzyskają kwalifikacje po opuszczeniu projektu: 8 osób
  • liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu: 29 osób

 

Całkowity koszt projektu: 1 362 634,70 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 681 317,35 zł

 

Biuro projektu znajduje się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie przy ul. Michała Drzymały 30 w Pruszkowie w powiecie pruszkowskim. Do biura projektu będą mieli dostęp uczestnicy projektu i instytucje kontrolujące. Lokalizacja biura spełnia wytyczne w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, w tym standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Biuro projektu zlokalizowane jest na parterze I piętrze budynku. Budynek posiada windę oraz podjazd dla wózków. W Urzędzie dostępny jest tłumacz dla osób niedosłyszących i głuchych, windy wyposażone są w przyciski z oznaczeniami w alfabecie Braille'a. Przed budynkiem wydzielono 4 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. W budynku biura projektu znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością. Do Urzędu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

Informacje na temat projektu umieszczane będą zarówno na plakatach informacyjnych dostępnych w Urzędzie, jak i na stronie internetowej Urzędu oraz na profilu Facebook Urzędu https://www.facebook.com/puppruszkow05800/.

 

Informację o realizacji projektu można uzyskać bezpośrednio w siedzibie Urzędu, wejście C, I piętro, pok. 107 w godzinach pracy Urzędu, telefonicznie pod nr telefonu: (22) 770-20-42, 770-20-47


Nabór na dwa wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 24.02.2025 r. (WID)


Informujemy o naborze na dwa wolne stanowiska inspektora lub głównego specjalisty w zakresie inwestycji drogowych, prowadzonym do dnia 24.02.2025 r. przez Starostwo Powiatowe w Pruszkowie.

W załączniku zamieszczamy ogłoszenie o naborze.

Załączniki

2025-02-11 WID.2.2025
2025-02-11 WID.2.2025.pdf 1089 KB

Studia podyplomowe - wstrzymany nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, iż z dniem  12 lutego 2025 r. wstrzymany zostaje nabór wniosków o dofinansowanie kosztów studiów podyplomowych.

W związku z powyższym wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.
 

Nabory na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 28.02.2025

Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa do dnia 28.02.2025 r. do godz. 14:00, prowadzi nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Główny specjalista ds. energetyki w Wydziale Realizacji Inwestycji (1/2 - 1 etatu).

Link do ogłoszenia:
https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8842/glowny-specjalista-ds-energetyki-wydzial-realizacji-inwestycji

W załączeniu zamieszczamy ogłoszenie o naborze.

Załączniki

Główny specjalista ds. energetyki - Wydział Realizacji Inwestycji [do 28.02.2025]
Główny specjalista ds. energetyki - Wydział Realizacji Inwestycji [do 28.02.2025].pdf 1038 KB

Nabór na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 17.02.2025

Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa do dnia 17.02.2025 r. do godz. 18:00, prowadzi nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Główny specjalista w Referacie ds. księgowości i finansów w Wydziale Finansów i Budżetu.

Link do ogłoszenia:
https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8844/glowny-specjalista-w-referacie-ds-ksiegowosci-i-finansow-wydzial-finansow-i-budzetu

W załączeniu zamieszczamy ogłoszenie o naborze.

Załączniki

Główny specjalista w Referacie ds. księgowości i finansów - Wydział Finansów i Budżetu [do 17.02.2025]
Główny specjalista w Referacie ds. księgowości i finansów - Wydział Finansów i Budżetu [do 17.02.2025].pdf 743 KB

Nabór na wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 24.02.2025 r.


Nabory na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 17, 19, 20 i 21.02.2025

Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa prowadzi nabory na wolne stanowiska urzędnicze:

  1. Podinspektor / Inspektor ds. kadr w Wydziale Organizacyjnym - do dnia 17.02.2025 r. do godz. 18:00
    (
    link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8816/podinspektor-inspektor-ds-kadr-wydzial-organizacyjny)
     
  2. ​​​​​​Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska - do dnia 17.02.2025 r. do godz. 18:00
    (link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8812/inspektor-wydzial-ochrony-srodowiska)
     
  3. Główny specjalista (ds. robót drogowych) w Wydziale Realizacji Inwestycji - do dnia 19.02.2025 r. do godz. 16:00
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8815/glowny-specjalista-ds-robot-drogowych-wydzial-realizacji-inwestycji)
     
  4. Główny specjalista (ds. pasa drogowego) w Wydziale Realizacji Inwestycji - do dnia 20.02.2025 r. do godz. 16:00
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8814/glowny-specjalista-ds-pasa-drogowego-wydzial-realizacji-inwestycji)
    ​​​​​​​
  5. Główny specjalista (ds. obiektów kubaturowych) w Wydziale Realizacji Inwestycji - do dnia 21.02.2025 r. do godz. 14:00
    ​​​​​​​(link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8813/glowny-specjalista-ds-obiektow-kubaturowych-wydzial-realizacji-inwestycji)

 


W załączeniu zamieszczamy ogłoszenia o naborach.

Załączniki

Podinspektor_Inspektor ds. kadr - Wydział Organizacyjny [do 17.02]
Podinspektor_Inspektor ds. kadr - Wydział Organizacyjny [do 17.02].pdf 717 KB
Inspektor - Wydział Ochrony Środowiska [do 17.02]
Inspektor - Wydział Ochrony Środowiska [do 17.02].pdf 749 KB
Główny specjalista (ds. robót drogowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 19.02]
Główny specjalista (ds. robót drogowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 19.02].pdf 651 KB
Główny specjalista (ds. pasa drogowego) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 20.02]
Główny specjalista (ds. pasa drogowego) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 20.02].pdf 889 KB
Główny specjalista (ds. obiektów kubaturowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 21.02]
Główny specjalista (ds. obiektów kubaturowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 21.02].pdf 1042 KB

Broszura "Życie i praca w Polsce - 2024"


Departament Rynku Pracy w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej wydał broszurę „Życie i praca w Polsce – 2024”.
Zawiera ona informacje na temat życia i pobytu w Polsce, podejmowania pracy i prowadzenia działalności gospodarczej, dochodów, wynagrodzeń, podatków, ubezpieczeń społecznych oraz innych zagadnień przydatnych obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej (UE) lub Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA).
Broszura dotyczy roku 2024 i jest adresowane do obywateli państw członkowskich UE lub EFTA, którzy zamierzają rozpocząć karierę zawodową i zamieszkać w Polsce.

Z uwagi na wyjątkową sytuację związaną z wojną w Ukrainie broszura zawiera specjalne sekcje informacyjne skierowane do obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Polski po 24 lutego 2022 r. i korzystają z uprawnień, jakie nadała im ustawa z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.

Broszurę przygotowano w ramach sieci EURES, świadczącej usługi unijnego pośrednictwa pracy i doradztwa nt. warunkach życia i pracy w państwach członkowskich UE i EFTA.

 

Zapraszamy na stronę:
https://eures.praca.gov.pl/w-polsce.

Broszura „Życie i praca w Polsce – 2024” do pobrania poniżej.

Załączniki

Życie i praca w Polsce - 2024
Życie i praca w Polsce - 2024.pdf 2025 KB

Barometr zawodów 2025 – prognoza zapotrzebowania na zawody w powiecie pruszkowskim

Barometr zawodów jest jednoroczną zapowiedzią zapotrzebowania na pracowników w zawodach w nadchodzącym roku. Dostarcza cennych informacji dla planowania kariery zawodowej czy edukacji, umożliwiając dostosowanie umiejętności do aktualnych potrzeb rynku pracy.
 

Barometr zawodów zawiera podział zawodów na trzy grupy: deficytowe, zrównoważone i nadwyżkowe.

Zawody deficytowe to te, w których w 2025 roku nie powinno być trudności ze znalezieniem pracy, gdyż zapotrzebowanie pracodawców będzie duże, a podaż pracowników chętnych do podjęcia zatrudnienia i mających odpowiednie kwalifikacje - niewystarczająca.

Zawody zrównoważone to te, w których liczba ofert pracy będzie zbliżona do liczby osób zdolnych i chętnych do podjęcia zatrudnienia w danym zawodzie (podaż i popyt zbilansują się).

Zawody nadwyżkowe to te, w których w 2025 roku mogą pojawić się trudności ze znalezieniem pracy, gdyż zapotrzebowanie pracodawców będzie małe, a podaż pracowników chętnych do podjęcia zatrudnienia mających odpowiednie kwalifikacje - nadmiarowa.

 

Poniżej przedstawiamy wykaz wszystkich zawodów uznanych za deficytowe w powiecie pruszkowskim, a w załączeniu pełen Barometr zawodów 2025 dla powiatu pruszkowskiego. Prognozy dla województw oraz innych regionów są dostępne na stronie:
https://www.barometrzawodow.pl.

Zachęcamy do lektury!

 

Załączniki

BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_mazowieckie_powiat_pruszkowski_2025
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_mazowieckie_powiat_pruszkowski_2025.pdf 128 KB

Nabór ws. stażu od dnia 20.01.2025 r. (FP)



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków dla pracodawców zainteresowanych organizacją 3-miesięcznego stażu dla osoby bezrobotnej oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę, bezpośrednio po jego zakończeniu.
Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 miesiące, na co najmniej połowę etatu.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 20.01.2025 r. do odwołania w sekretariacie (pokój 128, I piętro).

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

 

Załączniki

Wniosek ws. organizacji stażu (2025)
Wniosek ws. organizacji stażu (2025).pdf 275 KB

Staże - nabór wniosków od 03.02.2025 (EFS+)



Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)", dla pracodawców zainteresowanych organizacją stażu na okres od 3 do 6 miesięcy oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę po jego zakończeniu. Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres co najmniej 3 miesięcy.

Projekt zakłada skierowanie do odbycia stażu 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie, należących do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością
  • kobiety.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 03.02.2025 r. do odwołania w Sekretariacie (pokój 128, I piętro) .

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać pod numerem telefonu:
(22) 770-20-40.

Załączniki

Wniosek ws. organizacji stażu (2025)
Wniosek ws. organizacji stażu (2025).pdf 275 KB

Szkolenia indywidualne FP - nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 
w terminie: od 20 stycznia 2025 r. do odwołania.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Załączniki

Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne
Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne.pdf 448 KB
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu po szkoleniu.pdf 267 KB
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu
Deklaracja o rozpoczęciu działalności gospodarczej po szkoleniu.pdf 204 KB
Regulamin - szkolenia
Regulamin - szkolenia.pdf 600 KB

Studia podyplomowe - nabór wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie studiów podyplomowych finansowanych z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 
w terminie: od 20 stycznia 2025 r. do odwołania.

Wszelkie informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania"

Załączniki

Wniosek-studia podyplomowe
Wniosek-studia podyplomowe.pdf 287 KB
Oświadczenie pracodawcy - studia podyplomowe
Oświadczenie pracodawcy - studia podyplomowe.pdf 269 KB
Regulamin-studia podyplomowe
Regulamin-studia podyplomowe.pdf 316 KB

Nabory na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 03.02.2025


Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa do dnia 03.02.2025 r. do godz. 18:00 prowadzi nabory na trzy wolne stanowiska urzędnicze:

  1. Główny specjalista ds. energetyki w Wydziale Realizacji Inwestycji - link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8783/glowny-specjalista-ds-energetyki-wydzial-realizacji-inwestycji

     
  2. Podinspektor / inspektor ds. sportu i zdrowia w Wydziale Inicjatyw Społecznych - link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8780/podinspektor-inspektor-ds-sportu-i-zdrowia-wydzial-inicjatyw-spolecznych

     
  3. Podinspektor / inspektor w Punkcie Obsługi Mieszkańców "Przystanek Pruszków" w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców - link do ogłoszenia:
    https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8782/podinspektor-inspektor-w-punkcie-obslugi-mieszkancow-przystanek-pruszkow-wydzial-spraw-obywatelskich-i-obslugi-mieszkancow

Załączniki

Główny specjalista ds. energetyki - Wydział Realizacji Inwestycji
Główny specjalista ds. energetyki - Wydział Realizacji Inwestycji.pdf 1151 KB
Podinspektor_Inspektor ds. sportu i zdrowia - Wydział Inicjatyw Społecznych
Podinspektor_Inspektor ds. sportu i zdrowia - Wydział Inicjatyw Społecznych.pdf 886 KB
Podinspektor_Inspektor - Punkt Obsługi Mieszkańców Przystanek Pruszków - Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców
Podinspektor_Inspektor - Punkt Obsługi Mieszkańców Przystanek Pruszków - Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców.pdf 763 KB

Problemy z połączeniami telefonicznymi


Informujemy, że w dniu dzisiejszym istnieje możliwość wystąpienia problemów z połączeniami telefonicznymi z naszym Urzędem.

Przepraszamy za utrudnienia.


Nabór na wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 31.01.2025 r.


Informujemy o naborze na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Obsługi Urzędu, prowadzonym do dnia 31.01.2025 r. przez Starostwo Powiatowe w Pruszkowie.

Ponadto, poszukiwani są również kandydaci do prac związanych z Kwalifikacją Wojskową (4 osoby).
Zgłoszenia należy składać również do dnia 31.01.2025 r.

Linki do ogłoszeń:


W załączniku zamieszczamy ogłoszenia.

Załączniki

2025-01-21 WO.1.2025 nabór
2025-01-21 WO.1.2025 nabór.pdf 1089 KB
2025-01-21 KW.1.2025 kwakifikacja wojskowa
2025-01-21 KW.1.2025 kwakifikacja wojskowa.pdf 775 KB

Nabór na trzy wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie - do 27.01.2025 r.


Informujemy o naborze prowadzonym do dnia 27.01.2025 r. przez Starostwo Powiatowe w Pruszkowie, na trzy wolne stanowiska:
  1. podinspektora, inspektora lub głównego specjalisty w Zespole ds. utrzymania dróg i infrastruktury drogowej w Wydziale Inwestycji i Drogownictwa (1 etat),
  2. inspektora lub głównego specjalisty w zakresie inwestycji drogowych (2 etaty).

Link do ogłoszenia:
https://bip.powiat.pruszkow.pl/dokument,iddok,12900,idmp,95,r,o


W załączniku zamieszczamy ogłoszenie o naborze.
 

Załączniki

2025-01-20 WID.1.2025 nabór 3 etaty
2025-01-20 WID.1.2025 nabór 3 etaty.pdf 1570 KB

Portal praca dla nauczyciela

Chcielibyśmy Państwu przedstawić portal z ofertami pracy dla nauczycieli. 

Portal pracadlanauczyciela.pl to społeczna inicjatywa Grupy EKO-TUR

Wspiera ona:

  • nauczycieli w aktywnym uczestnictwie w rynku pracy,
  • dyrektorów placówek oświatowych w poszukiwaniu pracowników/nauczycieli gotowych podjąć zatrudnienie.

 

Zamieszczenie ogłoszenia jest zupełnie bezpłatne!

 

Portal ten zawiera ogłoszenia o wolnych miejscach pracy w oświacie z terenu całej Polski.
Grupa EKO-TUR należy do wielu grup w mediach społecznościowych skupiających nauczycieli z całego kraju. W ramach swojej działalności rozpowszechniają ofertę dodaną na swojej stronie wśród ich członków, dzięki czemu ogłoszenie dociera do szerokiej grupy potencjalnych pracowników/pracodawców. W ostatnim czasie portal został wzbogacony o możliwość dodawania ogłoszeń dla pracowników administracyjnych.

 

Poniżej odnośniki do naszych stron:

​​​​​​

​​​​​​​

Załączniki

Praca dla nauczyciela ulotka 1
Praca dla nauczyciela ulotka 1.pdf 4708 KB
Praca dla nauczyciela ulotka 2
Praca dla nauczyciela ulotka 2.pdf 74 KB

Projekt „Moja szansa na zatrudnienie”

Firma 7 Cubes Sp. z o.o. w partnerstwie z Forum Aktywności Społecznej realizuje projekt Moja szansa za zatrudnienie" nr FEMA.08.01-IP.01-03EP/24 na terenie RWS województwa mazowieckiego (Region Warszawski Stołeczny obejmuje m. st. Warszawę i 9 okolicznych powiatów: grodziski, legionowski, miński, nowodworski, otwocki, piaseczyński, pruszkowski, warszawski zachodniwołomiński).
 

Projekt Moja szansa za zatrudnienie" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zawodowych na Mazowszu Działania 8.1 Aktywizacja społeczna i zawodowa programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

 
Główny cel projektu:
podniesienie aktywności społeczno-zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia 40 osób dorosłych, pozostających bez zatrudnienia, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujących na obszarze RWS w okresie 01.01.2025 r.-30.11.2025 r., poprzez skorzystanie ze zindywidualizowanego i kompleksowego wsparcia w projekcie, skutkującego:
  • poprawą sytuacji społecznej,
  • uzyskaniem kwalifikacji zawodowych,
  • podjęciem zatrudnienia,
  • poszukiwaniem pracy.

Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP

Informujemy, że uległo zmianie wyszukiwanie ofert pracy zgłoszonych w danym urzędzie pracy.
Modyfikacja nastąpiła w wyniku wdrożenia przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zmodernizowanej pod względem technologicznym i dostosowanej do standardów stron w domenie gov.pl - wersji Centralnej Bazy Ofert Pracy.

Zachęcamy do zapoznania się z krótką instrukcją wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP.

Załączniki

Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP
Instrukcja wyszukiwania ofert pracy w nowym CBOP.pdf 463 KB

Praca w Norwegii


Ogłoszenia o przyjęciach do służby w Policji w 2025 r.


Informujemy o przyjęciach do służby w 2025 r. w Komendzie Stołecznej Policji oraz w jednostkach organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji.

Zapraszamy na stronę: https://rekrutacja-ksp.policja.gov.pl/wpd/rekrutacja/44192,INFORMACJA-O-NABORZE-W-KOMENDZIE-STOLECZNEJ-POLICJI.html

Nabory na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 9 i 10.01.2025


Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa prowadzi nabory na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Realizacji Inwestycji:
  1. Główny specjalista (ds. robót drogowych) - do dnia 10.01.2025 r. do godz. 1400
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8638/glowny-specjalista-ds-robot-drogowych-wydzial-realizacji-inwestycji)

     
  2. Główny specjalista - do dnia 09.01.2025 r. do godz. 1600
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8640/glowny-specjalista-wydzial-realizacji-inwestycji)

     
  3. Główny specjalista - do dnia 10.01.2025 r. do godz. 1400
    (link do ogłoszenia: https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8639/glowny-specjalista-wydzial-realizacji-inwestycji)

W załączeniu zamieszczamy ogłoszenia o naborach.
 

Załączniki

(1)Główny specjalista (ds.robót drogowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025]
(1)Główny specjalista (ds.robót drogowych) - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025].pdf 572 KB
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 09.01.2025]
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 09.01.2025].pdf 378 KB
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025]
Główny specjalista - Wydział Realizacji Inwestycji [do 10.01.2025].pdf 505 KB

Nabór na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta Pruszkowa - do 15.01.2025


Informujemy, że Urząd Miasta Pruszkowa do dnia 15.01.2025 r. do godz. 1600, prowadzi nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor/Główny specjalista w Biurze Rady Miasta.

Link do ogłoszenia:
https://bip.um.pruszkow.pl/oferta-pracy/8688/inspektor-glowny-specjalista-biuro-rady-miasta

W załączeniu zamieszczamy ogłoszenie o naborze.
 

Załączniki

Inspektor_Główny specjalista - Biuro Rady Miasta [do 15.01.2025]
Inspektor_Główny specjalista - Biuro Rady Miasta [do 15.01.2025].pdf 487 KB

Staże - wstrzymanie naboru wniosków z dn. 18.11.2024 (FP)


Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 18.11.2024 r. zostaje wstrzymany nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu.

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji