W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 14/2025 z dnia 24.07.2025 r.
– w dniu 31.07.2025 r.(czwartek)nastąpi wyłączenie bezpośredniej obsługi interesantów!
W przypadku konieczności kontaktu z Urzędem pracownicy dostępni będą pod numerem telefonu: 227702020
Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.08.2025 r.bezpośrednia obsługa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy będzie się odbywała w pokojach:9 i 11 (parter).
W związku z powyższym, wszystkie osoby, które mają wyznaczony termin obowiązkowej wizyty do pok. 130 będą obsługiwane w pokojach: 9 i 11.
Informujemy, iż Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, rządowa szkoła podległa Prezesowi Rady Ministrów, rozpoczęła nabór do nowej edycji programu kształcenia stacjonarnego – „Staż, który ma znaczenie”.
„Staż, który ma znaczenie” to propozycja dla tych, którzy chcą rozwijać się jako liderzy nowoczesnej administracji, gotowi mierzyć się z wyzwaniami naszych czasów – takimi jak zmiany klimatyczne, cyfryzacja usług publicznych, sztuczna inteligencja czy bezpieczeństwo międzynarodowe.
To szansa dla młodych ludzi, którzy chcą mieć realny wpływ na kształtowanie lepszej, sprawniejszej i bardziej odpowiedzialnej administracji – zarówno w Polsce, jak i w strukturach międzynarodowych.
Program „Staż, który ma znaczenie” oferuje:
18 miesięcy intensywnego rozwoju: wiedza i umiejętności, praktyki w administracji, zagraniczne staże (UE, NATO, ambasady RP),
stypendium 4900 zł brutto miesięcznie,
możliwość zakwaterowania w centrum Warszawy,
gwarancję zatrudnienia w administracji publicznej po ukończeniu KSAP,
możliwość mianowania w służbie cywilnej,
Rekrutacja trwa do 18 sierpnia 2025 r.
Spotkania informacyjne online odbędą się w dniach:
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie informuje, że w ramach prowadzonego naboru wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podjęcie działalności gospodarczej
- wnioski będą przyjmowane do dnia 25.07.2025 r.(włącznie).
W związku z powyższym od dnia 26.07.2025 r. wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podjęcie działalności gospodarczej.
Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w terminie od dnia 23.06.2025 r. do odwołaniaw siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu (pokój 128) lub przesłać drogą pocztową.
Wnioski rozpatrywane będą w trybie konkursowym.
W przypadku wszystkich dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie informuje, że kwota środków przewidziana do wykorzystania w całym bieżącym roku kalendarzowym na ww. formę wsparcia wynosi 240 000 zł.
Ww. środki może otrzymać osoba niepełnosprawna zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, jako bezrobotna lub poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu.
Osoby niepełnosprawne zarejestrowane, jako osoby bezrobotne powinny przed złożeniem wniosku odbyć wizytę u swojego doradcy klienta celem opracowania Indywidualnego Plany Działania.
Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są poniżej lub w siedzibie Urzędu.
Przed złożeniem wniosku osoba bezrobotna / poszukująca pracy zobowiązana jest do rejestracji w Systemie Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON pod adresem:
ZAPRASZAMY NA WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI POSZUKIWANIA PRACY
Doceń siebie. Bądź sprawczy.
Warsztaty dotyczą m. in. pracy na mocnych stronach, wykorzystania podejścia doceniającego i umiejętności poszukiwania szans.
Termin: 04.06.2025 r. o godz. 9.00
Sposoby radzenia sobie ze stresem i emocjami.
Warsztaty są pomocą w nabyciu umiejętności niepoddawania się negatywnym emocjom i wykorzystania ich się w trudnych sytuacjach. Skierowane są szczególnie dla osób długotrwale poszukujących pracy.
Termin: 05.06.2025 r. o godz. 9.00
Cyfrowe poszukiwanie pracy.
Warsztaty dotyczą nabycia umiejętności poszukiwania pracy przez internet, tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz zastosowania ChatGPT.
Termin: 16.06.2025 r. o godz. 9.00
Informacje oraz zapisy w pokoju 130.
Warsztaty realizowane przez fundację FRSI we współpracy z Microsoft.
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków dla pracodawców zainteresowanych organizacją 4-miesięcznego stażu dla osoby bezrobotnej oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę, bezpośrednio po jego zakończeniu. Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 miesiące, na co najmniej połowę etatu.
Wnioski przyjmowane będą od dnia 22.07.2025 r.(do odwołania) w sekretariacie (pokój 128, I piętro).
Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.
Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać osobiście w pokoju 127 (I piętro) lub telefonicznie pod numerem: (22) 770-20-40.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w sprawie zwrotu kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w terminie od dnia 28.07.2025 r. do dnia 01.08.2025 r. w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie (pokój 128, I piętro) lub drogą pocztową.
W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.
Wnioski rozpatrywane będą w trybie konkursowym.
Maksymalna kwota refundacji wynosi 15-krotność przeciętnego wynagrodzenia.
W ramach refundacji zakwalifikowane zostaną tylko wydatki niezbędne i bezpośrednio związane z wyposażanym stanowiskiem pracy.
Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są poniżej lub w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie.
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych
w terminie: od 14.07.2025 r. do odwołania
Projekt zakłada udzielenie wsparcia osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie należącym do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:
osoby młode w wieku 18-29 lat,
osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
osoby w wieku 50 lat i więcej,
osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
osoby z niepełnosprawnością,
kobiety.
W ramach projektu realizowane będą szkolenia indywidulane mające na celu uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, potwierdzonych egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji zawodowych oraz wydawania stosownego dokumentu.
UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy zawodowego (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.
Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".
Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie
w terminie: od 14.07.2025 r. do odwołania
UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy zawodowego (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.
Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127
Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".
Dołącz do projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”!
Pracodawco! Chcesz zyskać wykwalifikowanego pracownika i jednocześnie obniżyć koszty?
W ramach projektu„Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków PFRON, w ramach programu „ABSOLWENT II” – Kontraktor Sp. z o.o. proponuje współpracę z Uczestnikami, tj.absolwentami szkół wyższych z niepełnosprawnościami, gotowymi do podjęcia pracy.
Projekt realizowany jest w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2026 r. na terenie województwa dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, wielkopolskiego oraz zachodniopomorskiego.
Projekt ma na celu zwiększenie zatrudnienia wśród osób z niepełnosprawnościami, które są absolwentami szkół wyższych (do 5 lat po uzyskaniu dyplomu) lub realizują ostatni rok nauki na studiach.
Co może zyskać Pracodawca?
Bezpłatną rekrutację – Kontraktor Sp. z o.o. rekrutuje dla Pracodawcy kandydata na staż, a on decyduje czy spełnia jego oczekiwania. Jeśli Pracodawca ma swojego kandydata, również może do polecić.
Zaangażowanego stażystę przez 4 miesiące za darmo – Stażysta otrzymuje stypendium w wysokości 3510,92 zł netto/m-c, w pełni finansowane ze środków projektu. Pracodawca nie ponosi żadnych wydatków związanych z wynagrodzeniem.
Wykwalifikowanego pracownika – Uczestnicy projektu to osoby z wyższym wykształceniem, które w ramach projektu mogą odbyć certyfikowane kursy i szkolenia zawodowe umożliwiające zdobycie nowych kwalifikacji i kompetencji zawodowych dopasowanych do potrzeb pracodawców.
Wyposażenie stanowiska pracy – dostosowanie miejsca pracy do potrzeb Uczestnika projektu (np. ergonomiczne meble, specjalistyczne oprogramowanie, sprzęt techniczny) w kwocie średnio 5000 zł brutto/osobę. Dostępne dla Pracodawcy zatrudniającego Uczestnika projektu, nie dotyczy staży.
Sfinansowanie dodatku do wynagrodzenia Opiekuna Stażysty w kwocie 500 zł brutto/m-c.
Oczekiwania względem Pracodawcy?
Wyznaczenie Opiekuna Stażysty, który będzie wspierać go w realizacji zadań.
Opłacenie badania lekarskiego z zakresu medycyny pracy dla Stażysty.
Gotowość do zatrudnienia Stażysty po zakończeniu stażu na okres co najmniej 6 miesięcy, na podstawie:
» umowy o pracę w wymiarze co najmniej:
0,25 etatu – dla osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności;
0,5 etatu – dla osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności;
0,5 etatu – dla osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności, z uwagi na niepełnosprawność intelektualną, całościowe zaburzenia rozwojowe, długotrwałą, chroniczną niepełnosprawność o charakterze psychicznym, niepełnosprawność sprzężoną;
0,75 etatu – dla pozostałych osób z lekkim stopniem niepełnosprawności
» umowy cywilnoprawnej z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem.
Absolwencie z niepełnosprawnością! Szukasz pracy?
Ten projekt jest dla Ciebie, jeśli:
jesteś osobą z niepełnosprawnością;
studiujesz na ostatnim roku studiów licencjackich/magisterskich/doktoranckich/podyplomowych lub ukończyłeś studia maksymalnie 5 lat temu;
nie pracujesz lub pracujesz dorywczo na umowie cywilnoprawnej lub pracujesz poniżej swoich kwalifikacji;
zamieszkujesz teren województwa dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, wielkopolskiego lub zachodniopomorskiego.
Chcesz przyjąć na staż lub zatrudnić uczestnika projektu?
Uzupełnij formularz zgłoszenia zapotrzebowania na stażystę/pracownika na stronie internetowej: https://forms.office.com/r/0BtCK2Twgj
Centrum Poradnictwa Zawodowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
Bezpłatne webinarium „Biznesplan w zarysie" - 23.07.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.
Dowiesz się m.in.:
z jakich elementów składa się biznesplan,
na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
co warto uwzględnić w planie finansowym,
z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams klikając w poniższy link w komputerze lub smartfonie:
Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 24.07.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.
Dowiesz się m.in.:
jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
jakie są koszty w działalności,
jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams klikając w poniższy link w komputerze lub smartfonie:
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że od dnia 10 lipca 2025 r. do odwołania przyjmowane będą wnioski o dofinansowanie wynagrodzenie za zatrudnienie skierowanego bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia.
Bliższe informacje w pok. 106 oraz pod nr tel. (22) 770 20 32
Uprzejmie informujemy, że w dniu 20.06.2025 r.(piątek)Urząd będzie nieczynny!
Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 8/2025 z dnia 04.06.2025 r. - dzień ten jest dniem wolnym od pracy dla pracowników, a jego odpracowanie nastąpi w dniach:
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
Bezpłatne webinarium „Biznesplan w zarysie" - 24.06.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.
Dowiesz się m.in.:
z jakich elementów składa się biznesplan,
na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
co warto uwzględnić w planie finansowym,
z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.
Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 25.06.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.
Dowiesz się m.in.:
jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
jakie są koszty w działalności,
jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie: