31.07.2025 r. - brak bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie

Print Drukuj

Uwaga - 31 lipca 2025 r. brak bezpośredniej obsługi interesantów! Za utrudnienia przepraszamy tel.: 227702020


Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 14/2025 z dnia 24.07.2025 r. 
– w dniu 31.07.2025 r. (czwartek) nastąpi wyłączenie bezpośredniej obsługi interesantów!


​​​​

W przypadku konieczności kontaktu z Urzędem pracownicy dostępni będą pod numerem telefonu: 227702020
 

Zapytania można kierować także drogą mailową:
sekretariat@puppruszkow.pl

 
 

Za utrudnienia przepraszamy!

Informacje o publikacji dokumentu


Od dnia 01.08.2025 r. - obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w pok. 9 i 11

Print Drukuj

Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.08.2025 r. bezpośrednia obsługa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy będzie się odbywała w pokojach: 9 i 11 (parter).

W związku z powyższym, wszystkie osoby, które mają wyznaczony termin obowiązkowej wizyty do pok. 130 będą obsługiwane w pokojach: 9 i 11.

Informacje o publikacji dokumentu


„Staż, który ma znaczenie” - rekrutacja do programu Krajowej Szkoły Administracji Publicznej

Print Drukuj

Informujemy, iż Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, rządowa szkoła podległa Prezesowi Rady Ministrów, rozpoczęła nabór do nowej edycji programu kształcenia stacjonarnego – „Staż, który ma znaczenie”.

„Staż, który ma znaczenie” to propozycja dla tych, którzy chcą rozwijać się jako liderzy nowoczesnej administracji, gotowi mierzyć się z wyzwaniami naszych czasów – takimi jak zmiany klimatyczne, cyfryzacja usług publicznych, sztuczna inteligencja czy bezpieczeństwo międzynarodowe.

To szansa dla młodych ludzi, którzy chcą mieć realny wpływ na kształtowanie lepszej, sprawniejszej i bardziej odpowiedzialnej administracji – zarówno w Polsce, jak i w strukturach międzynarodowych.

Program „Staż, który ma znaczenie” oferuje:

  • 18 miesięcy intensywnego rozwoju: wiedza i umiejętności, praktyki w administracji, zagraniczne staże (UE, NATO, ambasady RP),
  • stypendium 4900 zł brutto miesięcznie,
  • możliwość zakwaterowania w centrum Warszawy,
  • gwarancję zatrudnienia w administracji publicznej po ukończeniu KSAP,
  • możliwość mianowania w służbie cywilnej,

Rekrutacja trwa do 18 sierpnia 2025 r.

Spotkania informacyjne online odbędą się w dniach:

  • 23 lipca (środa), godz. 11:00
  • 29 lipca (wtorek), godz. 16:00
  • 7 sierpnia (czwartek), godz. 16:00

Więcej informacji o programie i rekrutacji znajduje się na stronie: https://ksap.gov.pl/ksap/ksztalcenie-sluchaczy/ksztalcenie-stacjonarne-ksztalcimy-liderow-administracji

Ulotka informacyjna dotycząca rekrutacji na staż w Krajowej Szkole Administracji Publicznej

 

Informacje o publikacji dokumentu


Dodatek aktywizacyjny

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków PFRON na podjęcie działalności gospodarczej

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie informuje, że w ramach prowadzonego naboru wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podjęcie działalności gospodarczej 
- wnioski będą przyjmowane do dnia 25.07.2025 r. (włącznie)

W związku z powyższym od dnia 26.07.2025 r. wnioski nie będą przyjmowane do odwołania.
​​​​​​

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków PFRON na podjęcie działalności gospodarczej (Skopiuj)

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w sprawie przyznania osobie niepełnosprawnej środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podjęcie działalności gospodarczej.

 

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w terminie od dnia 23.06.2025 r. do odwołania w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu (pokój 128) lub przesłać drogą pocztową

Wnioski rozpatrywane będą w trybie konkursowym.

W przypadku wszystkich dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie informuje, że kwota środków przewidziana do wykorzystania w całym bieżącym roku kalendarzowym na ww. formę wsparcia wynosi 240 000 zł.

Ww. środki może otrzymać osoba niepełnosprawna zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie, jako bezrobotna lub poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu.
Osoby niepełnosprawne zarejestrowane, jako osoby bezrobotne powinny przed złożeniem wniosku odbyć wizytę u swojego doradcy klienta celem opracowania Indywidualnego Plany Działania.

Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są poniżej lub w siedzibie Urzędu.

Przed złożeniem wniosku osoba bezrobotna / poszukująca pracy zobowiązana jest do rejestracji w Systemie Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON pod adresem:

https://sow.pfron.org.pl/

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Warsztaty umiejętności poszukiwania pracy

Print Drukuj

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI POSZUKIWANIA PRACY

 

  1. Doceń siebie. Bądź sprawczy.
    Warsztaty dotyczą  m. in. pracy na mocnych stronach, wykorzystania podejścia doceniającego i umiejętności poszukiwania szans.

    T​​​​ermin: 04.06.2025 r. o godz. 9.00

     
  2. Sposoby radzenia sobie ze stresem i emocjami.
    Warsztaty są pomocą w nabyciu umiejętności niepoddawania się negatywnym emocjom i wykorzystania ich się w trudnych sytuacjach. Skierowane są szczególnie dla osób długotrwale poszukujących pracy.

    Termin: 05.06.2025 r. o godz. 9.00
     
  3. Cyfrowe poszukiwanie pracy.
    Warsztaty dotyczą nabycia umiejętności poszukiwania pracy przez internet, tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz zastosowania ChatGPT.

    Termin: 16.06.2025 r. o godz. 9.00

 

Informacje oraz zapisy w pokoju 130.

 

Warsztaty realizowane przez fundację FRSI we współpracy z Microsoft.

​​​​​​​

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór ws. stażu od dnia 22.07.2025 r. (FP)

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków dla pracodawców zainteresowanych organizacją 4-miesięcznego stażu dla osoby bezrobotnej oraz deklarujących zatrudnienie w ramach umowy o pracę, bezpośrednio po jego zakończeniu.
Zatrudnienie to powinno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 miesiące, na co najmniej połowę etatu.


Wnioski przyjmowane będą od dnia 22.07.2025 r. (do odwołania) w sekretariacie (pokój 128, I piętro).

Aktualny formularz wniosku dostępny jest poniżej.

Wszelkie informacje odnośnie organizacji stażu można uzyskać osobiście w pokoju 127 (I piętro) lub telefonicznie pod numerem: (22) 770-20-40.

 

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w sprawie zwrotu kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej (PFRON)

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w sprawie zwrotu kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w terminie od dnia 28.07.2025 r. do dnia 01.08.2025 r. w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie (pokój 128, I piętro) lub drogą pocztową.

W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Wnioski rozpatrywane będą w trybie konkursowym. 

Maksymalna kwota refundacji wynosi 15-krotność przeciętnego wynagrodzenia.

W ramach refundacji zakwalifikowane zostaną tylko wydatki niezbędne i bezpośrednio związane z wyposażanym stanowiskiem pracy.

Regulamin oraz wnioski obowiązujące w powyższym naborze dostępne są poniżej lub w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Staże

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne (EFS+) - nabór wniosków

Print Drukuj

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych  w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych

w terminie: od 14.07.2025 r. do odwołania
 
Projekt zakłada udzielenie wsparcia osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie należącym do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością,
  • kobiety.

W ramach projektu realizowane będą szkolenia indywidulane mające na celu uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, potwierdzonych egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji zawodowych oraz wydawania stosownego dokumentu.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy zawodowego (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne FP - nabór wniosków

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie
 

w terminie: od 14.07.2025 r. do odwołania

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy zawodowego (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Projekt „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”

Print Drukuj

Nazwa projektu Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy

Dołącz do projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”!

 

Pracodawco! Chcesz zyskać wykwalifikowanego pracownika i jednocześnie obniżyć koszty?

W ramach projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków PFRON, w ramach programu „ABSOLWENT II” –​​​​​ Kontraktor Sp. z o.o. proponuje współpracę z Uczestnikami, tj. absolwentami szkół wyższych z niepełnosprawnościami, gotowymi do podjęcia pracy.
Projekt realizowany jest w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2026 r. na terenie województwa dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, wielkopolskiego oraz zachodniopomorskiego.

Projekt ma na celu zwiększenie zatrudnienia wśród osób z niepełnosprawnościami, które są absolwentami szkół wyższych (do 5 lat po uzyskaniu dyplomu) lub realizują ostatni rok nauki na studiach.

​​​

Co może zyskać Pracodawca?

  • Bezpłatną rekrutację – Kontraktor Sp. z o.o. rekrutuje dla Pracodawcy kandydata na staż, a on decyduje czy spełnia jego oczekiwania. Jeśli Pracodawca ma swojego kandydata, również może do polecić.
  • Zaangażowanego stażystę przez 4 miesiące za darmo – Stażysta otrzymuje stypendium w wysokości 3510,92 zł netto/m-c, w pełni finansowane ze środków projektu. Pracodawca nie ponosi żadnych wydatków związanych z wynagrodzeniem.
  • Wykwalifikowanego pracownika – Uczestnicy projektu to osoby z wyższym wykształceniem, które w ramach projektu mogą odbyć certyfikowane kursy i szkolenia zawodowe umożliwiające zdobycie nowych kwalifikacji i kompetencji zawodowych dopasowanych do potrzeb pracodawców.​​​​​
  • Wyposażenie stanowiska pracy – dostosowanie miejsca pracy do potrzeb Uczestnika projektu (np. ergonomiczne meble, specjalistyczne oprogramowanie, sprzęt techniczny) w kwocie średnio 5000 zł brutto/osobę. Dostępne dla Pracodawcy zatrudniającego Uczestnika projektu, nie dotyczy staży.
  • Sfinansowanie dodatku do wynagrodzenia Opiekuna Stażysty w kwocie 500 zł brutto/m-c.

 

Oczekiwania względem Pracodawcy?

  • Wyznaczenie Opiekuna Stażysty, który będzie wspierać go w realizacji zadań.
  • Opłacenie badania lekarskiego z zakresu medycyny pracy dla Stażysty.
  • Gotowość do zatrudnienia Stażysty po zakończeniu stażu na okres co najmniej 6 miesięcy, na podstawie:

» umowy o pracę w wymiarze co najmniej:

  • 0,25 etatu – dla osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności;
  • 0,5 etatu – dla osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności;
  • ​​0,5 etatu – dla osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności, z uwagi na niepełnosprawność intelektualną, całościowe zaburzenia rozwojowe, długotrwałą, chroniczną niepełnosprawność o charakterze psychicznym, niepełnosprawność sprzężoną;
  • 0,75 etatu – dla pozostałych osób z lekkim stopniem niepełnosprawności

» umowy cywilnoprawnej z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem.

 

Absolwencie z niepełnosprawnością! Szukasz pracy?

Ten projekt jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś osobą z niepełnosprawnością;
  • studiujesz na ostatnim roku studiów licencjackich/magisterskich/doktoranckich/podyplomowych lub ukończyłeś studia maksymalnie 5 lat temu;
  • nie pracujesz lub pracujesz dorywczo na umowie cywilnoprawnej lub pracujesz poniżej swoich kwalifikacji;
  • zamieszkujesz teren województwa dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, wielkopolskiego lub zachodniopomorskiego.

 

Kontraktor Sp. z o.o. oferuje Ci:

  • płatny 4-miesięczny staż (stypendium 3 510,92 zł netto/m-c);
  • certyfikowane kursy i szkolenia zawodowe, które zwiększą Twoje kompetencje;
  • wsparcie w znalezieniu zatrudnienia.

 

Uzupełnij formularz kontaktowy na stronie internetowej: 
https://forms.office.com/r/AqEtXuEbnr 
 

Chcesz przyjąć na staż lub zatrudnić uczestnika projektu? 
Uzupełnij formularz zgłoszenia zapotrzebowania na stażystę/pracownika na stronie internetowej:
https://forms.office.com/r/0BtCK2Twgj 

 

Więcej informacji o projekcie znajdziesz na stronie internetowej:
https://kontraktor.biz.pl/projekt-pfron

 

Zapraszamy do kontaktu z Biurem projektu!

e-mail: j.jajkiewicz@kontraktor.biz.pl
tel. 885 402 718

Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - lipiec 2025 r.

Print Drukuj


Centrum Poradnictwa Zawodowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 

  1. Bezpłatne webinarium „Biznesplan w zarysie" - 23.07.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams klikając w poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na link, podaj swoje imię i nazwisko.

 
 

  1. Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 24.07.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams klikając w poniższy link w komputerze lub smartfonie:
​​​​​​​
Po wejściu na link, podaj swoje imię i nazwisko.

 

 

Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy kliknąć w link w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 
 
 
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków o dofinansowanie wynagrodzenia osób 50+

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Dofinansowanie za zatrudnienie bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Uczelnia Korczaka ogłasza nabór na studia podyplomowe

Print Drukuj

logotyp Uczelni Korczaka

Rekrutacja na studia podyplomowe trwa od 15 maja do 31 października 2025 r.

Start studiów już tej jesieni.

W ofercie studiów znalazły się m.in.:

  1. Psychotraumatologia (studia 2-semestralne)
  2. Zamówienia publiczne w pomocy społecznej (studia 2-semestralne)
  3. Interwencja kryzysowa (studia 2-semestralne)
  4. Mediacje i negocjacje (studia 2-semestralne)
  5. Zarządzanie zasobami ludzkimi (studia 2-semestralne)
  6. Neurologopedia (studia 3-semestralne)
  7. Higiena cyfrowa (studia 2-semestralne)
  8. Edukacja zdrowotna (studia 3-semestralne)
  9. Zastosowanie nowych technologii i AI w edukacji (studia 2-semestralne)
  10. Metodyka i metodologia pracy socjalnej (studia 2-semestralne)
  11. Diagnoza i terapia pedagogiczna (studia 3-semestralne)
  12. Diagnoza, terapia, wsparcie i edukacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia 3-semestralne)
  13. Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (studia 3-semestralne)
  14. Integracja sensoryczna - diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (studia 3-semestralne)
  15. Przygotowanie pedagogiczne (studia 3-semestralne)

Więcej informacji znajdziesz klikając w link Uczelni: www.uczelniakorczaka.pl lub skanując poniższy kod:

kod Uczelni Korczaka

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Prace interwencyjne - nabór wniosków

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


20.06.2025 r. - Urząd nieczynny!

Print Drukuj

​​​​​​Uprzejmie informujemy, że w dniu 20.06.2025 r. (piątek) Urząd będzie nieczynny!

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 8/2025 z dnia 04.06.2025 r. - dzień ten jest dniem wolnym od pracy dla pracowników, a jego odpracowanie nastąpi w dniach:

  • piątek 06.06.2025 r. w godzinach 8:00 - 16:00
  • piątek 13.06.2025 r. w godzinach 8:00 - 16:00
  • piątek 27.06.2025 r. w godzinach 8:00 - 16:00
Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - czerwiec 2025 r.

Print Drukuj


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 

  1. Bezpłatne webinarium „Biznesplan w zarysie" - 24.06.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 
 

  1. Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 25.06.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 

 

Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 

 
Informacje o publikacji dokumentu


Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Roboty publiczne

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu